رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص 200هزار میلیارد تومان به بخش رفاه اجتماعی در بودجه سال 98 خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایحان شرقی، سلمان خدادادی در نشست شورای هماهنگی مدیران ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در آذربایجان شرقی که در تبریز برگزار شد با بیان اقدامات صورت گرفته توسط مجلس، افزود: در اختصاص بودجه نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم که این امر می‌تواند در برنامه‌ریزی و هماهنگی و اجراء اثربخش واقع شود.
وی متناسب‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان را از موضوعاتی خواند که در کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور نمایندگان دولت کمیسیون بودجه و اقتصاد مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و این کمیسیون برای حل و فصل موضوعات و مشکلات موجود تلاش می‌کند.
خدادادی با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف به دنبال رفع موانع پیش رو هستیم، اظهار کرد: علاوه بر بودجه پیشنهادی در لایحه‌ی 98 منابع بودجه‌ پیش بینی و تامین شده است که در سایر بخش‌ها هم به دنبال افزایش بودجه‌ی سازمان‌های مربوطه هستیم.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، وجود شریعتمداری را در راس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک فرصت خواند و افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های تعیین شده استفاده کنیم تا بتواتنیم خدمات ماندگاری را در این حوزه ارائه کنیم. 
وی بر همت و تلاش جمعی مجموعه مدیران این وزارتخانه تاکید کرد و افزود: باید پیشنهادات سازمان ها موضوع بندی و ارائه شود تا با تشکیل جلسات مشترک بتوانیم مشکلات اساسی را در مجلس طرح و به تصویب نمایندگان مجلس برسانیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.