به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حبیب الله طاهرخانی در بازدید از روند اجرای این آزادراه افزود: با وجود شرایط جوی موجود و سرمای حاکم بر منطقه پیشرفت این طرح در بخش های مختلف ابنیه، خاکبرداری و سایر امور جانبی مطلوب است.
وی اظهار داشت: اگر روند اجرای این طرح به همین شیوه انجام شود، آزادراه تبریز - سهند در زمان تعیین شده تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این بازدید از تکمیل و بهره برداری آزادراه تبریز - سهند تا شهریور 98 خبر داد و گفت: این طرح به طول 20 کیلومتر اجرا می شود و هم اکنون حدود 70 درصد پیشرفت دارد.
محمدرضا پورمحمدی، افزود: این طرح به صورت مشارکتی از سوی دولت و شرکت بتن سازه در حال اجراست و قرار داشتن 8 دهنه پل در مسیر این طرح، اجرای آن را با مشکل مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه هر کدام از پل ها دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است، اظهار داشت: با وجود برخی مشکلات در اجرای آزادراه تبریز - سهند، این طرح با قوت و قدرت اجرا می شود.
آزادراه تبریز - سهند، از طرح های ملی آذربایجان شرقی است و بیش از یک دهه از زمان آغاز عملیات اجرایی آن سپری شده و هنوز به بهره برداری نرسیده است.
با توجه به جمعیت 135 هزار نفری شهر جدید سهند، این طرح در زمره اولویت های طرح های توسعه استان قرار گرفته است.
شهر سهند در 20 کیلومتری جنوب غربی تبریز و بر سر راه جاده تبریز- آذرشهر واقع شده و از توابع شهرستان اسکو است.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.