عادل بناکار چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: با توجه به اینکه پس از مسابقات دور رفت لیگ برتر والیبال پنج بازیکن از تیم شهدرای تبریز جدا و به طبع آن پنج والیبالیست به این تیم اضافه شدند، آن طور که باید نتوانستیم به هماهنگی لازم دست یابیم وبازی امروز مقابل تیم شهردای ورامین را به دلیل عدم هماهنگی واگذار کردیم.
بناکار یادآوری کرد: اگر بازیکنانم به خود باوری رسیده بودند، می توانستیم این بازی را با برد تمام کنیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با بیان اینکه امروز تیم مقابل با همه عوامل پشت صحنه وارد میدان شد، عنوان کرد: برای بازی تیم والیبال شهرداری ورامین با تیم ما بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین ومسوولین شهرداری و همچنین مدیرعامل این تیم در کنار بازیکنان بودند تا حمایت همه جانبه نسبت به این تیم داشته باشند، ولی در تیم ما چنین شرایطی وجود ندارد.
وی اظهار کرد: تمام بازیکنانم امروز تا دقیقه پایان بازی تمام تلاش خود را انجام دادند، نتوانستند پیروز میدان باشند.
بناکار در ادامه برد تیم مهمان را به بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری ورامین تبریک گفت و این وعده را به هواداران تیمش داد که به بازی های آتی تیمش امیدوار باشند.
وی گفت: سعی می کنیم که به مرحله پلی آف راه یابیم.
سرمربی تیم شهرداری ورامین نیز با ابراز خوشحالی از برد تیمش مقابل تیم جدید شهرداری تبریز گفت: جایگاه فعلی تیم ها در لیگ برتر برنده نهایی را مشخص نمی کند.
رحمان محمدی راد افزود: تیم های لیگ برتر والیبال امسال قدرت بردن همدیگر را دارند و ممکن است اتفاقات عجیبی در بازی های لیگ امسال پیش بیافتد.
محمدی راد یادآوری کرد: با توجه به اهدافی که در لیگ برتر والیبال داریم، تا به حال توانسته ایم به این اهداف دست یابیم و برنامه ریزی های تیم شهرداری ورامین بازی به بازی است و در این راه تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا به مرحله پلی آف برسیم.
تیم شهرداری تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه 3 بر یک مقابل همنام ورامینی خود مغلوب شد.
شهرداری تبریز تا پایان این هفته با 5 برد در رده دهم و تیم شهرداری ورامین با 13 برد در صدر جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جای دارند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.