با نظر کادر فنی تیم فوتبال شهرداری تبریز، میثم جودکی، مدافع سابق ماشین‌سازی برای تقویت خط دفاعی این تیم در نیم فصل دوم جذب شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، میثم جودکی، مدافع سابق ماشین‌سازی به منظور تقویت خط دفاعی تیم فوتبال شهرداری تبریز راهی این تیم شده و در نیم فصل دوم با لباس شهرداری در مسابقات لیگ یک فوتبال حضور خواهد داشت.
 
ضمن اینکه محمدرضا زینال خیری و مهدی قریشی دو بازیکن با تجربه و بومی شهرداری تبریز هم در این تیم ماندگار شده و در نیم‌فصل دوم همراه با سایر بازیکنان برای ارتقاء جایگاه شهرداری تبریز در جدول مسابقات تلاش خواهند کرد.
 
گفتنی است؛ شهرداری تبریز از روز گذشته اردوی آماده‌سازی نیم‌فصل خود را در رشت آغاز کرده و از ساعت 11 فردا نیز در دیداری تدارکاتی و در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف سپیدرود لیگ برتری می‌رود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.