به گزارش ایرنا، علی امیری راد روز سه شنبه در جمع مردم این شهرستان با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهاردهه یادآوری کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشت سرگذاشتن چهاردهه و چالش های فروان همچون جنگ تحمیلی اکنون به بلوغ رسیده و امنیت چند کشور دیگر نیز وابسته به انقلاب اسلامی ایران است.
وی همچنین با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در بیداری جهان اسلام 'خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورهای مسلمان بویژه یمن 'سوریه 'لبنان وفلسطین وشیعیان وآزادگان جهان است .
وی افزود: ابرقدرتهای جهان و استکبار جهانی که مدعی بودند ایران شاهد جشن چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید، امروز دچار ناامیدی شده اند.
فرماندار خداآفرین درادامه با بیان اینکه هدف اصلی این انقلاب رساندن پرچم مقدس نظام اسلامی به صاحب اصلی آن است، گفت : همه ما انقلابی هستیم و برای حفظ این انقلاب و تحقق آرمانها واهداف آن مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد.
وی مشکلات کنونی اقتصاد کشور را براساس نظریه پردازان علم اقتصاد، شوک اقتصادی نام برد که موجب شکوفایی اقتصادی نظام اسلامی خواهد شد.
امیری راد همچنین در بخش دیگر سخنان خود پروژه ملی سد خداآفرین را ازجمله ثمرات انقلاب اسلامی نام برد که با اتمام آن هزاران فرصت شغلی فراهم خواهد شد.
فرماندار خداآفرین در ادامه گردشگری و کشاورزی را دو مزیت نسبی این شهرستان نام برد که توجه به آن موجب توسعه و پیشرفت شهرستان از طریق اتحاد و انسجام و همراهی مردم خواهد شد.
شهرستان خداآفرین یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است، که با وسعت 1525 کیلومتر مربع 3٫3 درصد مساحت استان را شامل می‌شود و از سمت شمال با جمهوری آذربایجان، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان جلفا و از سمت جنوب با شهرستان‌های کلیبر و ورزقان هم‌مرز است.
3071/7684
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.