به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور شامگاه یکشنبه در همایش بصیرت در تبریز اظهار داشت: استکبار از انقلاب های مخملی در کشورهایی مثل اوکراین و گرجستان نتیجه گرفت، بر این اساس انتخابات 88 بهترین فرصت آزمون انقلاب مخملی در ایران نیز بود تا نظام اسلامی را براندازند.
وی افزود: استکبار به بهانه تقلب در انتخابات به دنبال پیروزی در اجرای برنامه انقلاب مخملی در ایران بود و جبهه معاند داخلی نیز با تشکیل کمیته صیانت از آراء قبل از پایان انتخابات و دادن بهانه به دشمنان نظام، موجب ناآرامی ها شد.
سرتیپ غیب پرور بیان داشت: انگلستان و آمریکا دایه های مهربان تر از مادر تبدیل شدند و به حمایت از فتنه برآمدند و سخنان آنان را تکرار کردند، برخی از فریب خوردگان متوجه اشتباه خود شدند ولی برخی لجاجت کردند و همچنان با بهانه تقلب برخی مقدسات را نیز دستاویز قرار دادند.
وی ادامه داد: به رغم نصیحت رهبری این عده لجاجت کردند و منافع ملی کشور را مورد تهدید قرار دادند تا کار به جایی کشید که به اباعبدالله حسین(ع) جسارت کردند و دل امت حزب الله و رهبری پر از غم شد.
وی یادآور شد: در 9 دی خون مردم به جوش آمد به طوری که این روز به صحنه خونخواهی امام حسین(ع) در عصر جدید تبدیل شد و مردم با خروش خود نفرت شان را از استکبار و فتنه اعلام کردند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 9 دی تلالوی غیرت دینی مردم ایران شد تا توطئه استکبار و دشمنان انقلاب بار دیگر نقش بر آب شود.
سرتیپ غیب پرور ادامه داد: توطئه های دشمنان نظام همواره ادامه خواهد داشت؛ همان طور که در مقاطع مختلف مثل هشت سال دفاع مقدس، جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی و سایر توطئه ها خود را نشان داد و به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی هستند.
وی گفت: از افتخارات انقلاب اسلامی ایران، نماد مردم سالاری دینی بودن آن در جهان است به طوری که در برگزاری سالانه به طور متوسط یک انتخابات خود را به خوبی نشان می دهد اما دشمنان به دنبال کمرنگ کردن آن بودند.
سرتیپ غیب پرور افزود: اکنون بیش از 250 حزب و حدود هفت هزار سازمان مردم نهاد در کشور فعال هستند که از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و نمونه ای از مردم سالاری دینی است.
وی با تاکید بر اینکه همواره دشمن بی کار نمی ماند و سرگرم توطئه است، گفت: این تصور از روی جهل است که تصور کنیم آمریکا به ما لبخند خواهد زد و کسانی که این تصور را دارند یا جاهلند یا دست شان با استکبار در یک کاسه است و صورت سومی وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این همایش گفت: آمریکا همواره مشغول توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران بوده و در هر مقطع به دنبال فرصت است.
حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم ادامه داد: اما ایران اسلامی همچنان الگوی مردم سالاری دینی در دنیا بوده و با صلابت مقابل دشمنانش ایستاده است.
وی با اشاره به وقایع بعد از انتخابات 88 افزود: واقعه تلخ پس از انتخابات و فتنه از قبل برنامه ریزی شده و در واقع مواجهه نظام اسلامی ایران با استکبار بین المللی بود.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: وقایع 88 نتیجه برنامه ریزی بلند مدت و پیچیده سرویس های اطلاعاتی و دشمنان انقلاب در راس آنها آمریکا بود که برخی عوامل داخلی نیز ناآگاهانه یا آگاهانه قطعات پازل دشمن را کامل کردند.
به گزارش ایرنا اجرای سرود زنده مرگ بر آمریکا توسط «اسفدیار قره باغی» با حضور استاندار آذربایجان شرقی، سایر مسوولان ارشد استان، فرماندهان نظامی و انتظامی از بخش های دیگر همایش بصیرت در مصلی بزرگ تبریز بود.
3093/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.