سرهنگ رضا اصلانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای طرح مقابله با عرضه مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی و نیز پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در عملیاتی موفق به دستگیری و جمع آوری این افراد شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی مقام قضائی، 45 معتاد متجاهر را جمع آوری و 6 توزیع کننده مواد مخدر را نیز دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: همچنین 250 گرم انواع مواد مخدر به همراه آلات استعمال کشف و 2 دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت در این ارتباط توقیف شد.
اصلانی فر گفت: معتادان جمع آوری شده در این طرح تحویل مراکز بازپروری و کمپ های ترک اعتیاد و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز تحویل دستگاه قضائی شدند.
**
کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در مراغه
اصلانی فر همچنین از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبرداد.
وی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران انتظامی پاسگاه خداجو در عملیاتی هوشمندانه در تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی این توزیع کننده مواد مخدر شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در عملیاتی غافلگیرکننده و با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی با بیان اینکه مقابله با توزیع مواد مخدر از اولویت های پلیس است افزود: مشارکت مردمی نقش بسزایی در مقابله با این پدیده شوم دارد لذا شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک در این زمینه، می توانند مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش دهند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.