رئیس دادگستری اهر از تشدید بازرسی توسط نیروی انتظامی و پلیس راه شهرستان برای جلوگیری از خروج هرگونه اشجار جنگلی از مسیرهای جاده ای خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد علی نظری در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: با توجه به حساسیت های پیش آمده و همچنین پیگیری های موضوع در خصوص قطع درختان جنگلی در منطقه ارسباران خوشبختانه تاکنون دراین شهرستان هیچ قطع اشجار جنگلی گزارش و با توقیف نشده است. 
وی با بیان اینکه جنگل‌های ارسباران از افتخارات و میراث ماندگار کشور و منطقه  بوده و دست درازی و قطع درختان آنها جرم بوده و پیگرد قانونی دارد، افزود: با هر فرد یا افرادی که اقدام به این عمل مجرمانه کنند برخورد جدی قضایی می شود. 
نظری همچنین از تشکیل و راه اندازی دو شعبه ویژه رسیدگی در دادگاه و دادسرای این شهرستان برای رسیدگی خارج از نوبت به اینگونه موارد تخلف منابع طبیعی و ملی نیز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست اکیپ های ویژه ای در این راستا جهت بازرسی از مراکز مختلف مرتبط با موضوع تشکیل شده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد. 
وی در ادامه از رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان نیز خبر داد و افزود: در سال‌های اخیر دستگاه قضایی با همکاری و همراهی ادارات ذیربط، بالغ بر 368 هکتار از اراضی متصرقه توسط اشخاص را رفع تصرف صادر کرده و دوباره سند آنها را به نام دولت ثبت کرد است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.