به گزارش ایرنا، سردار عابدین خرم روز شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در مرند افزود: فتنه 88 به عنوان یکی از بزنگاه های خطر توسط دشمنان خارجی و برخی عناصر داخلی در کشور روی داد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات باشکوهی در 30 سالگی انقلاب اسلامی در کشور برگزار شده بود دشمن سعی کرد شیرینی این حضور حماسی را به کام ملت تلخ کند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص روی آوردن دشمن به جنگ نرم در دهه 70 یادآوری کرد: دشمن ابتدا سعی کرد با جنگ فرهنگی، نرم افزاری و سیاسی انقلاب اسلامی را متوقف و از مسیر خود منحرف کند، سپس جریان فتنه 78 را برای رسیدن به اهداف خود طراحی کرد.
سردار خرم ادامه داد: مقطع سومی که دشمن سعی در شکست انقلاب اسلامی داشت سال 88 و طراحی انقلاب مخملی در ایران بود که می خواست با مطرح کردن کلید واژه تقلب در انتخابات و تشکیل ستاد صیانت از آرای مردم، اذهان آنان را دچار مشکل کنند.
وی گفت: در باطن این قضیه، استکبار جهانی و آمریکا قصد داشت جمهوری منهای اسلامیت را در کشور جا بیاندازد.
فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: در انتخابات 88 رهبر معظم انقلاب به جریانی که نسبت به نتیجه آن اعتراض داشت توصیه کردند که به قانون مراجعه کنند ولی آن ها تمکین نکرده و تخلف کردند.
سردار خرم اضافه کرد: معترضان در سال 88 با معرفی خود به عنوان پیروز انتخابات قبل از اعلام نتایج، اقدام به شعله ور کردن اغتشاش و برهم زدن امنیت مردم کردند.
وی با اشاره به شعارهای ساختارشکنانه، توهین به مقدسات مردم در روز عاشورا و عبور از خط قرمزهای نظام توسط معترضان در انتخابات گفت: بعد از 7 ماه توطئه و آشوب، آن ها در مورد خواست رهبر معظم انقلاب در خصوص مشخص کردن خط و موضع خود ساکت ماندند و در نهایت مردم در 9 دی از فتنه گران و عوامل آشوب اعلام برائت و انزجار کردند.
سردار خرم با بیان اینکه 9 دی، عامل وحدت، یکپارچگی، عزت و عظمت مردم شد، افزود: مردم در این روز بار دیگر اعتماد به رهبر معظم انقلاب، اسلام و انقلاب را ثابت کردند.
9916/8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.