جهاددانشگاهی با صدور بیانه ای به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه بر حفظ روحیه انقلابی، دشمن شناسی و عمل براساس شاخصهای ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، این نهاد به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه بیانیه صادر کرد .  متن بیانه صادر شده به شرح زیر است : 
بسم الله الرحمن الرحیم 
خروش ملت مسلمان ایران در حماسه نهم دیماه سال1388 و درک بینظیر آنان از مختصات تهاجم دشمن به ارزش‌ها و جمهوری اسلامی ایران که بی بصیرتی عده ای خاص و اتکای بیمنطق آنها به اطلاعات ناقص زمینه ساز آن تهاجم بزرگ روانی و رسانه ای شده بود، به فضل الهی در تاریخ حیات انقلاب اسلامی ماندگار و جاودانه شد . 
مردم بزرگ ایران در آن روز تاریخی با بصیرت و تبعیت از ولی فقیه به میدان آمدند و گام بعدی توطئه دشمن را که همانا ضربه زدن به اصل نظام و ارزشهای آن بود، نقش برآب کردند؛ و امروز،گرامیداشت 9 دی، نماد تداوم وحدت و انسجام ملی، انقلابی گری آگاهانه، اعتماد به امداد الهی و پیروی از ولایت فقیه است که به حق، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" نامگذاری شده و درسها و عبرتهای فراوانی به همراه خود دارد . 
جهاددانشگاهی ضمن گرامیداشت سالروز نهم دیماه، این مهم را یادآور میشود که حفظ روحیه انقلابی، دشمن شناسی و عمل براساس شاخصهای ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی چه از سوی مردم و چه از جانب مسؤولان، همچنان به عنوان ملزومات اساسی هرگونه پیشرفت در کشور به حساب می آید . 
اعضای این نهاد انقلابی که سرلوحه کارشان، فعالیتهای دانش بنیان در بستر فرهنگ جهادی است بار دیگر اعلام میکنند که بر سر عهد خود با آرمانهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی خامنهای (مدظله العالی) باقی خواهند ماند و همگام با اقشار مختلف ملت، امیدوار به آینده حرکت کرده و برای تحقق اهداف نظام در حوزههای مختلف فناوری، اقتصادی و اجتماعی تلاش خواهند کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.