نادرشریفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در مناطق روستایی این شهرستان اظهار داشت: عوامل راهداری در تلاشند تا راه ‌های مسدود شده روستایی را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کنند.
وی افزود: به رغم تداوم بارش برف که از صبح دیروز آغاز شده راهداران برای بازنگه داشتن راه های مواصلاتی در تلاشند و از روز گذشته و با انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی مانع از بسته شدن جاده مراغه به هشترود شدند.
شریفی ادامه داد: به منظور سهولت در امر امداد رسانی و جلوگیری از مسدود شدن راه ‌های ارتباطی درطرح زمستانی، سه دستگاه نمک پاش اتوماتیک و تیغه دار، چهاردستگاه گریدر و سه دستگاه لودرعملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام می ‌دهند.
وی با اشاره به تعداد نیروهای مستقر در راهدارخانه های این شهرستان در محور مراغه به هشترود اظهارکرد: درحال حاضر 24 نیروی راهداری در راهدارخانه ‌های این شهرستان مستقر شده و آماده خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در محور یادشده هستند.
شریفی اضافه کرد: تردد در محور مراغه به هشترود به صورت روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و استفاده رانندگان از زنجیر چرخ در تمامی محورهای شهرستان اجباری است.
وی گفت: توصیه می‌ شود رانندگان و شهروندان درفصل زمستان به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی در سفرهای خود از ناوگان عمومی همچون اتوبوس و قطار استفاده و از سفرهای بی مورد پرهیز کنند.
مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.
این شهرستان با 75 کیلومتر محور ارتباطی اصلی بین شهری و 930 کیلومتر راه ارتباطی آسفالته، شوسه و دسترسی روستایی و حدود 263 هزار کیلومتری در 127 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.