حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم روز شنبه در تجمع طلاب و استادان حوزه‌های علمیه تبریز با بیان اینکه فتنه ‌گران با اهانت به امام حسین (ع) چهره واقعی خود را نمایان کردند، افزود: به همین دلیل کاسه ملت ایران پس از این اهانت های شرم آور لبریز شد و خون مردم انقلابی ایران به جوش آمد تا حماسه ای تاریخی همچون 9 دی خلق شود.
وی اظهار داشت: در جریان حوادث تلخ پس از انتخابات سال 88 و چند ماه فتنه ‌گری دشمنان اسلام و انقلاب به بهانه نتایج انتخابات ریاست جمهوری، در نهایت عوامل میدانی فتنه خطوط قرمز این مردم را زیر پا گذاشتند و آنچه ؤا که از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده بودند، محقق کردند.
حجت الاسلام آل هاشم از 9 دی به عنوان نقطه درخشان تاریخ ملت ایران یاد کرد که در تاریخ با عظمت و شکوهمند انقلاب اسلامی تا ابد ماندگار شد و مایه غرور و عزت ملت خواهد بود.
وی ادامه داد: امسال در شرایطی به استقبال سالگرد حماسه 9 دی ماه می ‌رویم که هجمه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی سنگین تر شده و دشمنان غیر از جنبه ‌های سیاسی بر روی جنبه ‌های امنیتی و فرهنگی کشور نیز به شدت کار می کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی مردم باید با همان‌ زمان‌شناسی به میدان بیایند و با تبعیت محض از فرماندهی کل قوا اطاعت و فرمانبری کنند، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ممکن است دشمن برای امسال جنجال کند و برای سال آینده برنامه‌ریزی داشته باشد که باید به شدت مراقب اوضاع بود.
وی افزود: در این شرایط آحاد مردم باید مواظب باشند و نگذارند دشمن به اهداف خود برسد، البته تا این ‌مردم قهرمان و حزب اللهی را داریم نگرانی وجود ندارد چون پیروزی از آن ما و اسلام است.
امام جمعه تبریز، تجمع امروز طلاب تبریز را قابل تقدیر دانست و گفت: در این هوای سرد و نامناسب حرکت شما طلاب و روحانیون ماندگار خواهد شد و تمام روحانیون در این مراسم پیشگام بودن خود را نشان دادند کما اینکه در اوایل انقلاب نیز روحانیت به وظیفه خود عمل کردند و اجازه ندادند مسیر انقلاب منحرف شود.
آل هاشم با بیان اینکه طلاب باید حقایق 9 دی رو به مردم بازگو کنند، یادآور شد: باید توجه داشت که وظیفه اصلی و مهم روحانیت بصیرت افزایی به ویژه در میان نسل جوان است و باید در این راه کوشش های فراوانی به انجام برسد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.