همزمان با نهم دی ماه و فرا رسیدن «هفته بصیرت»، روابط عمومی سپاه عاشورا، بیانیه‎ای را به این مناسبت صادر کرد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است:     "انقلاب اسلامی را اگر معجزه‎ی صده‌های اخیر نخوانیم، بی‌شک واقعه‌ای عظیم و بزرگ است که تحلیل آن در هیچ قوه عاقله‌ای و در هیچ یک از اتاق‌های فکر و اندیشه‌ی غرب و شرق نمی‌گنجد. 
چنانچه اعتراف دشمنان و معاندین آن در طول چهار دهه گذشته به شکست ناپذیری انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های روزافزون آن، گواه این مدعاست. سال‌های سخت اول انقلاب، توطئه و ترورهای سازمان منافقین، حمایت قدرت‌های غرب و شرق از رژیم بعث در طول هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌های ظالمانه پی در پی، اجماع معاندین و مخالفین به رهبری دولت آمریکا در این سال‌ها و به زعم خود در به زیر کشیدن انقلاب گویای عظمت انقلابی است که ناتوانی دشمنان و قدرت روزافزون خود را که با تکیه بر توحید و توان داخلی در برابر تمام دنیای استکبار ایستاده است. 
فتنه سال ۷۸ و بزرگتر از آن فتنه پیچیده سال ۸۸ نیز نه تنها خلل چندان و وقفه‌ای در حرکت انقلاب مردم ایران پیش نیاورد، بلکه اقرار دشمنان در برنامه ریزی و عدم توفیق را نیز در پی داشت. دشمن قسم خورده، هشت ماه با حمایت مالی و رسانه‌ای خود بی‌وقفه در ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور بود و ابایی از حمایت علنی خود از آشوبگران و فتنه گران را نداشت، اما دست قدرت خداوند و وعده نصرت خویش، تنها نقطه امید ملت بزرگی است که در طول چهل سال هرگز دست خود را از این ریسمان محکم توحیدی رها نکرد و روز موعود فرا رسید و در روز ۹ دی مردم غیور در اقصی نقاط کشور چونان سیلی بر سر فرعونیان یورش بردند و برای همیشه فتنه سال ۸۸ را در تاریخ دفن کردند. تاریخ چهل ساله‌ای که تمام نقشه‌های استکبار و معاندین بدست مردم و رهبری حکیمانه ایران اسلامی در زباله دان تاریخ دفن شده است.   ۹ دی در تاریخ ماندگار شد چنانچه رهبر معظم انقلاب به این نکته صحه گذاشتند و سیلی محکم ملت شهید پرور به استکبار و فتنه‌گران را اعجاز دیگری از دست غیب خداوند در حمایت از مردم مظلوم و در عین حال با عظمت ایران دانستند. 
امروز نیز داستان مواجهه ما با نظام استکبار همان است. حفظ استقلال و ایستادگی و تکیه بر توان داخلی در راه رسیدن به آرمان بزرگی که امام عزیز و رهبر فرزانه آن روز را وعده داده‌اند. پیشرفتی که توان داخلی و خصوصا استعدادهای جوانان در حوزه‌های مختلف دفاعی و علمی و فناوری موجب حیرت دشمنان گردیده است. 
این توان علاوه بر این حوزه‌ها در بسط فرهنگ انقلاب و مبارزه با استکبار تا آن سوی مرزها نیز رفته است. امروز گفتمان انقلاب اسلامی در خاورمیانه تنها گفتمان غالب در برابر قدرت‌های مادی است که مردم کشورها را در مبارزه با استکبار با خود همراه کرده است. توان نظامی و حمایت ایران از کشورهای مظلوم و مورد تهاجم قرار گرفته سوریه و عراق و وادار نمودن اعلام شکست آمریکا و هم پیمانانش در عدم پیروزی در این سرزمین‌ها گویای حقیقتی به نام کشور قدرتمند ایران است که تا سواحل مدیترانه، آفریقا و آمریکای جنوبی بسط یافته و مستضعفین را با فرهنگ انقلاب اسلامی همراه کرده است. 
آنچه امروز نیز بر همگان خصوصا دولت مردان لازم است ایمان به توان داخلی و جوانان عزیزی است که در تمامی برهه‌های حساس کشور را از گزند و پنجه انداختن مستکبرین نجات داده‌اند. 
وضعیت معیشتی مردم در سال‌های اخیر و نارضایتی از عملکرد مسئولان باید تلنگری بر مدیران و تصمیم گیران ارشد کشور خصوصا دولت محترم باشد تا در رفع مشکلات و معضلات مردمی گام بردارد که شبانه روز در طول این چهل سال از بذل جان و مان و فرزندان خود دریغ نکرده است. یقین داریم که کشور عزیزمان با ایمان مردم خویش و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری از این مشکلات نیز به سلامت عبور خواهد کرد و دوباره امیدهای دشمنان را در سو استفاده از مشکلات اقتصادی را به ناامیدی تبدیل خواهد کرد و همچون روز ۹ دی دشمنان انقلاب سیلی دیگری از دست غیب خداوند خواهد خورد."
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.