استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر در دنیای امروزی که جنگ رسانه‌ای در آن به راه افتاده، استراتژی در دست نداشته باشیم و با برنامه‌ریزی، فرهنگ غنی خود را به دیگران نشناسانیم، در این عرصه موفق نمی‌شویم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دومین جشنواره ملی صنعت هنرهای دیجیتال تبریز ضمن قدردانی از دست اندرکاران جشنواره گفت: این اقدامات و دستاوردها برای شهر اولین ها افتخار دیگری آفرید.
وی با اشاره به اهمیت عملکرد دانشگاه‌ها در جامعه، گفت: یک دانشگاه برای ما معادل صد مرکز تولیدی است که دانشکده هنرهای رایانه‌ای نمونه‌ای از این دانشگاه‌های مهم بوده و تاسیس آن منشا خدمات علمی و صنعتی بسیاری برای شهر تبریز بوده است.
وی با بیان این‌که در عصر فراپیچیدگی قرار گرفته‌ایم‌ و شرایط بسیار دشوار شده است، افزو‌د: در این عصر پیچیدگی، کلمه "تغییر" از تمامی امور متمایز بوده و این تغییر در همه عرصه‌ها وجود دارد، اما در دنیای علم این تغییر سرعت و کیفیت متفاوت‌تری دارد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که در دنیای تکنولوژی قبل از این‌که محصولی را مصرف کرده و مستهلک کنیم، ورژن جدید آن به بازار می‌آید، گفت: در دنیای امروز، علوم به جای تفکیک شدن با هم ترکیب می‌شوند.
وی در ادامه به فعالیت‌های دانشکده علوم رایانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی اشاره کرد و افزود: اکنون مجموعه مولتی مدیا و چند رسانه‌ای دانشگاه هنر تبریز به مساعدت دکتر کی نژاد تاسیس شده و اتفاقات خوبی را به جریان انداخته است تا شهر تبریز همانگونه که در زمینه چاپ، سینما و... اولین بوده، در حوزه هنرهای دیجیتال و چندرسانه‌ای نیز پیشرو باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: شاید تبریز حافظیه ندارد ولی این شهر اسطوره تاریخی بوده و برای خود مکتب دارد.
پورمحمدی در خاتمه گفت: دانشگاه هنر تبریز گام بلندی در این رابطه برداشته و امید است شروعی برای گام‌های بلندتر این دانشگاه باشد.
گفتنی است، دومین جشنواره ملی صنعت هنرهای دیجیتال تبریز در سالن بعثت دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز برگزار شد و در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل آمد.
در این جشنواره، با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، از بازی موبایلی "آتش بار" رونمایی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.