دروازه‌بان ماشین‌سازی از سوی سایت متریکا، به عنوان دروازبان برتر نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ انتخاب شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرناندو دخسوس دروازبان سبز قبایان تبریز که از سوی سایت متریکا به عنوان دروازبان برتر نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر با میانگین امتیاز ۰۱/۷ انتخاب شده بود به رسم یاد بود لوح تقدیر دریافت کرد.
 
در همین راستا در حاشیه تمرین صبح شاگردان مهاجری و در حلقه شادی اعضای کادر فنی و بازیکنان ، مهدی ثابتی مربی دروازبانان ماشین سازی به نمایندگی لوح تقدیر را به فرناندو اهداء کرد
 
بر اساس داده‌های متریکا، خسوس در هر بازی به طور میانگین (۳,۱) مهار موفق داشته و (۷۶ %) شوت‌هایی که به سمت دروازه‌اش شلیک شده را توانسته مهار کند. آمار درخشانی که باعث شده او به تنها دروازه‌‎بان لیگ تبدیل شود که در ۳ بازی عنوان برترین بازیکن زمین را بدست آورده است.
 
برای نمونه او در تنها برد ماشین‌سازی در نیم فصل در مقابل پارس جم، علاوه بر (۲) مهار و (۶) خروج موفق، پاس گل سه امتیازی تیمش را برای رضا خالقی‌فر ارسال کرده تا با نمره عالی (۸,۰۸) برترین بازیکن زمین شود. همچنین در بازی مقابل پیکان با (۶) مهار، (۸) خروج موفق و (۷) بازیابی توپ در مجموع (۲۱) اکت تاثیرگذار به ثبت رسانده که آماری خارق‌العاده برای یک دروازه‌بان محسوب می‌شود. علاوه بر این او در بازی‌های بزرگ مانند دیدار با پدیده با واکنش‌های شگفت‌انگیز بارها دروازه تیمش را نجات داد.
 
باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز ضمن تبریک به فرناندو دخسوس موفقیت بیش از پیش در عرصه ورزش را آرزومند است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.