به گزارش ایرنا، نمایندگان آذربایجان شرقی در خانه ملت معتقدند که استیضاح وزیر جهاد کشاورزی ضمن تحمیل هزینه بر کشور در شرایط کنونی، مانع کار دولت می شود.
شهاب الدین بی مقدار،نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، محمود حجتی را مدافع همیشگی قشر کشاورز توصیف کرد و گفت: این گونه استیضاح ها برای کشور هزینه بر است و با استیضاح هیچ وزیری مشکلات کشور حل نمی شود.
محمدحسین فرهنگی دیگر نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در خانه ملت نیز با بیان اینکه من جزو نمایندگان استیضاح کننده وزیر جهاد کشاورزی نیستم، افزود: معتقدم در سال های پایانی دولت اگر موضوع مهمی رخ ندهد، نباید با استیضاح مانع کار دولت شد.
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه فکر می کنم الان وقت این قبیل استیضاح ها نیست، اظهار داشت: استیضاح مشکلی را حل نمی کند، با عوض شدن وزیر جهاد کشاورزی در شرایط فعلی اتفاق خاصی نمی افتد.
رضا علیزاده افزود: باید دستگاه ها و قوا به فکر تقویت همدیگر در جهت حل مشکلات مردم باشند.
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه بنده به استیضاح وزیر جهاد کشاورزی رای نمی دهم، اظهار داشت: استیضاح را در این مقطع موثر نمی دانم.
محمد وحدتی هلان، افزود: الان زمان وحدت و کمک برای دولت جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.
به گزارش ایرنا،طرح استیضاح محمود حجتی ۲۸ آذر ماه با ۴۴ امضا اعلام وصول شد و عدم رعایت نرخ خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی توسط دولت، ممنوعیت صادرات محصولات مازاد بر نیاز، عدم اجرای احکام برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی از مهم ترین محورهای این طرح استیضاح است.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.