نایب رییس شورای شهر تبریز گفت: از اعضای شورا و شهردار درخواست می‌کنم جلوی اجرای مصوبه‌ی مربوط به تغییر کاربری فضای سبز زمین کنار باغ شمس تبریزی، واقع در خیابان فارابی را بگیرند و شهردار دستور توقف اجرای عملیات ساختمانی را تا تعیین تکلیف موضوع صادر کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سونیا اندیش در صحن علنی شورای شهر تبریز در خصوص تغییر کاربری فضای سبز زمین کنار باغ شمس تبریزی واقع در خیابان فارابی، گفت: درخواست تغییر کاربری این فضا در سال ۹۵ توسط شهرداری ارائه و در جلسه مورخه ۹۶/۲/۱۳ برخلاف رای کمیته فنی، تغییر کاربری از فضای سبز به خدماتی و تجاری انجام گرفته و مجوز ساخت ۱۴ طبقه هتل آپارتمان در آن محل صادر شده است.
وی در این خصوص افزود: با توجه به اینکه این مصوبه‌ی کمیسیون ماده ۵، برخلاف مصالح و منافع مردم تبریز و از بین بردن فضای سبز و همچنین تخریب فضای تنفسی مردم تبریز است، شورای شهر و شهردار توجه کنند که مصوبه کمیته ماده ۵ وحی منزل نیست.
اندیش در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از اقدام شهرداری جهت عقد تفاهم نامه خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر لازم است که پیگیری‌های جدی از طریق شورا، شهرداری و نمایندگان مجلس در خصوص اختصاص بودجه سهم دولت برای خرید ۵۰۰ دستگاه انجام گیرد.
وی در ادامه از همکاری شهرداری و شهرداران منطقه ۶ و ۷ تبریز در راستای اختصاص مکانی برای اسکان زنان بی‌خانمان و فضای مناسب اشتغال آنان قدردانی کرد و افزود: امید است با تلاش و هم‌افزایی بتوانیم آسیب‌های اجتماعی را در شهر تبریز کاهش دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.