به گزارش ایرنا، امین امینیان روز یکشنبه در جمع راهداران این شهرستان اظهار داشت: هزینه های هنگفتی برای راه سازی صرف می شود اما عدم نگهداری مناسب از آنها، موجب تحمیل هزینه های بسیار به دولت و بیت المال می شود.
وی افزود: با نگهداری از راه ها، هزینه های بازسازی کاهش یافته و سرمایه کشور در بخش های دیگر هزینه می شود.
امینیان همچنین به تلاش های شبانه روزی پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای این اداره در جاده های مواصلاتی و تلاش برای بازنگه داشتن مسیر تردد مسافران، امر بسیار خطیر و ستودنی است.
وی از راهداران به عنوان فرشتگان نجات در جاده ها نام برد و افزود: در مقابل این تلاش ها و فدارکاری ها، سعی می کنیم تا وضعیت معیشتی راهداران را بهبود بخشیم.
وی به صعب العبور بودن راه های دسترسی هشترود اشاره کرد و گفت: در فصل زمستان و برفی بودن جاده ها تردد در جاده های شهرستان به مراتب سخت می شود از این رو راهداران باید در آمادگی کامل باشند تا از بار این سختی ها کاسته شود.
فرماندار هشترود همچنین از خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز برای انتقال زنان باردار در فصل زمستان خبر داد و افزود: این آمبولانس که قادر به حرکت در مسیرهای برفی و صعب العبور است برای کمک به مادران باردار در شرایط اضطراری و اوضاع نامناسب جوی در اختیار اورژانس هشترود قرار گرفت.
طول راه های روستایی در شهرستان هشترود 710 کیلومتر و محورهای برف گیر در راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان حدود 200 کیلومتر است.
شهرستان هشترود با 57 هزار جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.