رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب خبر به کما رفتن نوزاد در بدو تولد دراین شهرستان را تکذیب کرد.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص انتشار خبری در برخی رسانه‌های محلی مبنی بر به کما رفتن نوزاد بدو تولد، اظهار کرد: به دلیل نبود پزشک بیهوشی در بیمارستان شهدای بناب خانم باردارمراجعه کننده به بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته و توسط آمبولانس به شهرستان همجوارعجب شیر منتقل شد.

وی با رد ادعای به کما رفتن نوزاد این مادر  گفت:  این نوزاد  در حال حاضر در سلامت کامل است.

وی با اشاره به اینکه انتقال بیماران از شهری به شهری دیگر، امری اجتناب ناپذیر است، افزود: با درج اخبار کذب در برخی رسانه ها نباید زحمات کادر پزشکی را نادیده گرفت.

حسینی، با اشاره به اینکه کمبود پزشک در شهرستان مربوط به کل استان است، افزود: با وجود تلاش و پیگیری های مکرر هنوز موفق به جایگزینی برخی پزشکان در شهرستان نشده ایم و همواره در تلاش هستیم با جذب پزشکان جدید مشکلات درمانی مردم را هرچه سریع تر و با خدمات بیشتر و بهتر رفع کنیم.

وی با اشاره به تعداد پزشکان حاضر در شهر گفت: هم اکنون 44 پزشک متخصص در بیمارستان امام و 15 پزشک متخصص در بیمارستان شهدا مشغول خدمت هستند  و نادیده گرفتن تلاشهای این عزیزان منصفانه نیست.

وی گفت: شبکه بهداشت بناب در بسیاری موارد سرآمد است، برای نمونه دستگاه ماموگرافی موجود در بیمارستان بناب در معدود شهرهای کشور موجود است .

ر  ییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت: طرح بالگرد جهت انتقال بیماران به مراکز مجهزتر استانی جزو طرح های فعال شهرستان است و اخیرا به دنبال اطلاع از ضرورت انتقال مرد ۶۰ ساله مبتلا به نارسایی قلبی توسط بالگرد هوایی اورژانس به این شهرستان اعزام شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.