به گزارش ایرنا، امیر حسینی عصر یکشنبه پس از برد یارانش مقابل تیم گنبد کاووس در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم دریافت دستمزد از سوی باشگاه شهرداری تبریز، افزود: ما باید تکلیف خودمان را روشن کنیم، زیرا بازیکنان از روز اول که به این تیم ملحق شدند، یک ریال هم دریافت نکرده اند.
حسینی با بیان اینکه هم تیمی هایش با هزینه خودشان منزل اجاره کرده اند، یادآوری کرد: من نمی خواهم بگویم که بچه ها ندار و فقیر هستند، بلکه بازیکنانی که با شور و غیرت بازی می کنند تحت فشار سنگینی هستند و با توجه به اینکه همه جوان هستیم با یک آرزو و برنامه ریزی به تیم شهرداری تبریز ملحق شدیم و انتظار خوش حسابی مسوولان این تیم را داریم.
کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز در خصوص تیم حریف، گنبد کاووس، نیز گفت: با توجه به اینکه تیم گنبد 2 ماه زودتر از ما تیم شان را بسته بود و با نتایجی که کسب کرده است، کاملا مشخص بود که به عنوان یک تیم کاملا آماده وارد شهر تبریز شده بودند ولی هم تیمی ها یم با تلاش زیاد توانستند بر این تیم غلبه کنند و حتی هفته گذشته تیم پیکان را در تهران مغلوب کردیم.
وی ادامه داد: ما تنها از مسوولان باشگاه شهرداری تبریز انتظار حمایت و قدرشناسی داریم.
تیم والیبال شهرداری تبریز از هفته سیزدهم لیگ برتر توانست مهمان خود تیم گنبد کاووس را 3 بر 2 بدرقه کند تا برای دومین بار متوالی به پیروزی شیرین دست یابد.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.