تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد دومین برد متوالی خود در لیگ برتر را مقابل شهرداری گنبد کسب کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 16 امروز با برگزاری پنج دیدار آغاز شد.
 
شاگردان عادل بناکار که در دیدار گذشته خود پیکان رده دومی را در تهران با نتیجه سه-یک شکست داده بودند، در چارچوب دیدارهای این هفته از ساعت 16:30 در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف شهرداری گنبد رفتند که این دیدار با برتری سه-دو شهرداری تبریز به پایان رسید.
 
امتیاز نخست این بازی را میر بابک موسوی برای شهرداری تبریز کسب کرد. شاگردان بناکار در ست نخست بازی عملکرد بهتری نسبت به تیم مهمان داشتند و با برتری 25-17 مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند.
 
در ست‌های بعدی بازی نزدیک و پرفشار دنبال شد که در نهایت شهرداری گنبد توانست با نتایج 25-21 و 26-28 میزبان خود را شکست دهد. در ست چهارم این شهرداری تبریز بود که توانست برتری خود را بر تیم مهمان حفظ کرده و با نتیجه 25-20 مقابل حریف خود به پیروزی برسد.
 
ست پنجم نیز با برتری شهرداری تبریز و ایجاد اختلاف 3 امتیازی آغاز شد تا شاگردان بناکار در پایان با نتیجه 14-16 مقابل حریف به پیروزی برسند. این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو شهرداری تبریز به پایان رسید. انی پیروزی دومین برد متوالی شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال بود. شاگردان بناکار در دیدار گذشته خود با نتیجه سه-یک پیکان را شکست داده بودند.
 
بازیکنان تیم والیبال شهرداری تبریز پیش از آغاز این دیدار با پیراهن‌هایی که تصویر مرحوم جمال رضوان روی آن‌ها نقش بسته بود وارد زمین شدند. این بازی با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت به منظور گرامیداشت یاد بازیکن و داور سابق والیبال کشورمان آغاز شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.