به گزارش ایرنا، بازی تیم‌ های شهرداری تبریز و شهرداری گنبد عصر یکشنبه در سالن ورزشی شهید اقدمی تبریز برگزار شد.
شاگردان بناکار، سرمربی شهرداری تبریز، ست اول را با کسب اولین امتیاز شروع و آن را با نتیجه 25 بر 17 به سود خود تمام کردند.
در ادامه بازیکنان تیم شهرداری گنبد ست دوم را خوب شروع کردند و با وجود بازی نزدیک 2 تیم، ست دوم با نتیجه 25 بر 21 به نفع تیم شهرداری گنبد کاووس به پایان رسید.
ست سوم این بازی پرهیجان در حالی شروع شد که بازیکنان شهرداری تبریز با اینکه از حریف خود عقب بودند، توانستند فاصله امتیازی را جبران کنند، اما در نهایت ست سوم را نیز با نتیجه 28 بر 26 واگذار کردند.
ست چهارم و پنجم این بازی با بازی خوب و منسجم تیم تبریزی به ترتیب با نتیجه 25 بر 20 و 16 بر 14 به سود شهرداری تبریز رقم خورد تا این تیم در مجموع با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان باشد.
تیم داوری این دیدار را کیوان عابد زاده بوده به عنوان داور اول، مهرداد شوشتری داور دوم و احمد بندری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
پیش از این قرار بود بازی 2 والیبال شهرداری تبریز و گنبد کاووس از ساعت 16 برگزار شود که طبق هماهنگی مسوولان هر 2 تیم، بازی با نیم ساعت تاخیر انجام شد.
همچنین این بازی با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برای درگذشت جمال رضوان بازیکن سابق و داور بین المللی والیبال ایران آغاز شد.
با این نتیجه تیم والیبال شهرداری تبریز با 5 برد در رده دهم و تیم شهرداری گنبد با 7 برد در رده پنجم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جای گرفتند.
تیم والیبال شهرداری تبریز هفته چهاردهم قرعه استراحت دارد و هفته پانزدهم مهمان تیم کاله مازندران خواهد بود.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.