تمرینات تراکتورسازی تا پنجم دی ماه تعطیل شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، پس از شکست دو بر یک تراکتورسازی مقابل فولاد در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر، بازیکنان این تیم به تعطیلات 12 روزه رفتند.
 
علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به برنامه سرخ‌پوشان در تعطیلات لیگ گفت: تمرینات تیم تا پنجم دی ماه تعطیل خواهد بود و از این تاریخ به مدت یک هفته تمرینات تیم در تبریز پیگیری می‌شود.
 
وی افزود: سپس یا یک اردوی خارجی در دستور کار قرار می‌گیرد و یا در صورت هماهنگی‌های لازم، تیم در یک تورنمنت چهارجانبه داخلی شرکت خواهد کرد.
 
گفتنی است؛ تراکتورسازی در پایان نیم‌فصل اول لیگ هجدهم، با 26 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.