به گزارش ایرنا، علیرضا اسدی روز یکشنبه درباره فهرست کادر فنی تراکتورسازی تبریز برای جذب بازیکن جدید گفت: ذائقه مردم و رسانه‌ها برای ما قابل احترام، اما تشخیص کادرفنی، اعلام نیازها براساس نقاط ضعف و تطبیق آن‌ها با سیاست‌های باشگاه در اولویت است.
وی افزود: به این ترتیب خروجی تصمیم نهایی درباره فهرست بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی به صورت رسمی از وب سایت باشگاه به اطلاع مردم خواهد رسید.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: اقدامات لازم برای رفع خواسته های سرمربی تیم تراکتورسازی بر پایه تطبیق آن‌ها با سیاست های باشگاه انجام می شود.
وی اضافه کرد: آنچه به عنوان نقل و انتقال قطعی بازیکن انجام‌ خواهد شد، از طریق کانال های رسمی بلافاصله به اطلاع هواداران پرشور تراکتورسازی خواهد رسید.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین با اشاره به برنامه سرخ‌پوشان در تعطیلات لیگ گفت: تمرینات تیم تا پنجم دی ماه تعطیل خواهد بود.
وی تشریح کرد: از این تاریخ به مدت یک هفته تمرینات تیم در تبریز پیگیری می شود و سپس احتمالا یک اردوی خارجی در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی گفت: در صورت انجام هماهنگی‌های لازم، تیم در یک تورنمنت چهارجانبه داخلی نیز شرکت خواهد کرد.
تیم فوتبال تراکتورسازی با باخت خانگی مقابل فولاد خوزستان از جای گرفتن در رده دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باز ماند.
تراکتورسازن که آخرین بازی نیم فصل نخست امسال را در حضور 70 هزار هوادار پرشور به یاران قطبی واگذار کردند، با 26 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر جای دارند.
پیش از این محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازی اعلام کرده بود که در صورت بازگشت استوکس و اروین به جمع بازیکنان، نیازی به جذب بازکین جدید در نیم فصل دوم نخواهد بود.
در همین حال خبرهایی از تلاش باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب دو سه بازکین مطرح داخلی به گوش می رسد که طارمی از جمله آنهاست.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.