مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر تسهیل امور مربوط به پژوهش در دستگاه تعلیم و تربیت؛ حل مسئله، گره گشایی از مشکلات و تغییر نگرش نسبت به مدیریت را از رسالت‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در آیین زنگ پژوهش در مدرسه دانش آموز ناحیه سه تبریز، پیشرفت را در گرو تغییر نگرش نسبت به زمان و مکان عنوان کرد و گفت: تحقیق می‌تواند این تغییر نگرش را به وجود آورد. 
 وی با تاکید بر تقویت همکاری مدرسه و مراکز علمی و پژوهشی، گفت: خواستار توجه به صلاحیت‌های علمی کارکنان مدارس و متولیان امر هستیم؛ چرا که تربیت انسان نیازمند تخصص و تعهد است. 
پاشایی،  تقویت ارتباط مدرسه با اولیا را منجر به کیفیت بخشی دانست و گفت: مدرسه کانون پیشرفت محلی بوده و می‌تواند بر روی افراد محله و نهادهای ذی ربط تاثیر داشته باشد. 
 وی با اشاره به اهمیت عملیاتی کردن برنامه‌ها، گفت: توجه به اصل مشارکت جویی به عنوان محور اصلی و دوری از تک روی و خودرایی را خواستار هستیم. 
در اولین روز هفته پژوهش و فناوری، زنگ پژوهش در مدارس آذربایجان شرقی و به صورت پایلوت در دبیرستان دانش اموز ناحیه سه تبریز به صدا درآمد، در پایان نیز با اعطاء لوح سپاس و هدایایی از دانش آموزان و همکاران برتر در حوزه تحقیق و پژوهش قدردانی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.