تراکتورسازی تبریز، نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال را با شکست به پایان رساند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از ساعت 15 امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر یک تیم میهمان به پایان رسید.
 
ترکیب تراکتورسازی:
محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌ فر، علیرضا نقی‌‌زاده، مهدی مهدی‌‌پور (89 رضا شربتی)، مسعود‌ شجاعی، یوکیا سوگیتا، قائم اسلامی‌‌خواه (49 محمدرضا آزادی) و محمدرضا مهدی‌زاده (49 احسان پهلوان)
 
ترکیب فولاد:
احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی (69 لوپز وینسون)، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، سینا مریدی و رضا میرزایی (46 صابر حردانی (90 میلاد بدرقه))
 
شرح بازی:
این بازی با سوت بیژن حیدری آغاز شد و در دقیقه 24 بازی، فرار خوب رضا میرزایی از سمت چپ و جا ماندن مدافعان این تیم، باعث شد که این بازیکن در شرایط تک به تک با دروازه‌بان قرار گیرد و با ضربه بیرون پای دقیق، اولین گل بازی را به ثمر برساند.
 
در ادامه، تلاش دو تیم ثمری نداشت و نیمه اول بازی با پیروزی یک بر صفر تیم فولاد خوزستان به پایان رسید.
 
در دقیقه 50 بازی، خطای مدافع تراکتور روی بازیکن حریف، باعث شد داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد و لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی توانست دومین گل تیمش را وارد دروزاه فروزان کند.
 
در دقیقه 76 بازی، تراکتورسازان صاحب ضربه کرنر شدند که علیرضا نقی‌زاده موفق شد با ضربه سر، یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند.
 
تراکتورسازی با این باخت، نیم‌فصل نخست را با 26 امتیاز و قرارگیری در رده چهارم جدول به پایان رساند.
 
حاشیه‌های بازی:
*ورودی‌های منتهی به ورزشگاه، از ترافیک بسیار شدیدی برخوردار بود، به طوری که تماشاگران به زحمت موفق به ورود به استادیوم شدند.
 
*قیمت بلیت‌های این دیدار، فقط 500 تومان اعلام شده که در نوع خود جالب توجه است.
 
*با توجه به شرایط مطلوب این روزهای تراکتورسازان و برگزاری بازی در روز تعطیل و هوای خوب تبریز و البته قیمت مناسب بلیت مسابقه، استقبال بسیار زیادی از بازی انجام شده و پیش از سوت آغاز بازی، ظرفیت ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تکمیل شد.
 
*با گذشت دقایقی از شروع بازی، همچنان ورودی‌های ورزشگاه از ازدحام بسیار زیادی برخوردار است و هنوز هم جمع زیادی از هواداران به ورزشگاه می‌آیند.
 
*در این بازی هم مثل رسمی این روزهای فوتبال ایران، پرچم‌های ژاپن در دست هواداران تراکتورسازی دیده می‌شود و هنگام ورود افشین قطبی به داخل ورزشگاه، تماشاگران به شدت تیم کاشیما را تشویق کردند.
 
*ازدحام جمعیت در ورودی‌های ورزشگاه به حدی بود که حتی خبرنگاران، عکاسان و عوامل اجرایی نیز با مشکلات زیادی موفق به ورود به استادیوم شدند.
 
*خیس بودن برخی صندلی‌های جایگاه خبرنگاران که ناشی از چکه کردن سقف این جایگاه بود، یکی دیگر از نکات جالب توجه این بازی بود.
 
*استاندار جدید آذربایجان شرقی نیز در این بازی به ورزشگاه آمده و از نزدیک این بازی را تماشا می‌کند.
 
*مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتور که همواره شائبه‌های اختلافش با افشین قطبی وجود داشته، پیش از شروع بازی، در حالی که به سمت نیمکت فولاد در حال حرکت بود، در میانه راه منصرف شد و برگشت!
 
*با وجود پایان نیمه اول بازی، همچنان طرفداران تراکتور در حال ورود به ورزشگاه هستند.
 
*به دلیل تکمیل ظرفیت ورزشگاه، بسیاری از هواداران ایستاده به تماشای مسابقه می‌پردازند.
 
*قائم اسلامی‌خواه و محمدرضا مهدی‌زاده بعد از تعویض‌شان، راهی رختکن شدند.
 
*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، 70 هزار نفر اعلام شد.
 
*عده‌ای از تماشاگران، از دقیقه 70 به بعد، کم کم شروع به ترک ورزشگاه کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.