به گزارش ایرنا، افشین قطبی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: با برنامه مناسب و حساب شده در نیمه اول بازی توانستیم دروازه تیم میزبان را باز کنیم و روند بازی را در دست بگیریم.
قطبی با اشاره به پیروزی 2 بر یک مقابل تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که توانستم در این مدت کوتاهی که در کنار بازیکنان فولاد بودم هماهنگی لازم و بازی تاکتیکی را در بین شاگردانم ایجاد کنم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: بازیکنان تیم فولاد از روز اول گوش شنوایی داشتند و امروز خوب توانستند با آنالیزی که از تیم حریف داشتیم تک تک وظایف خود را در زمین بازی پیاده کنند.
وی ادامه داد: این پیروزی را به همه هواداران تیم فولاد خوزستان که از اول فصل روزهای سختی را گذراندند هدیه می کنم.
قطبی در خصوص اتلاف زمان بازی توسط دروازه بان این تیم گفت: فکر نمی کنم بازیکنانم بخصوص دروازه بان تیمم این طرز فکر را داشته باشند زیرا که با شناختی که من همواره یک بازی زیبا و رو به جلو را در برنامه کاری ام داشته و دارم و شاید این حرکات به خاطر کم کردن فشار بازی در بعضی از صحنه ها بوده است و در هر حال اگر باعث ناراحتی شما و هواداران شده باشیم معذرت می خواهم.
تیم فولاد خوزستان با برتری 2 بر یک مقابل تراکتورسازان نیم فصل اول لیگ برتر را با پیروزی به پایان رساند و با کسب 18 امتیاز به رده هفتم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد و تیم میزبان با 26 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.