به گزارش ایرنا، محمد تقوی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش با فولاد خوزستان با اشاره به اینکه فوتبال یک روز برد دارد و یک روز باخت، افزود: از اینکه هواداران پرشور و همیشه در صحنه تراکتورسازی با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند برایم ناراحت کننده است.
وی با بیان اینکه در نیمه اول بد بازی کردیم، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تا خواستیم تاکتیک بازی را تغییر دهیم گل دوم را هم دریافت کردیم که این اتفاق کار را برای ما سخت کرد ولی خدا را شکر توانستیم در ادامه بازی یکی از گل ها را جواب دهیم.
سرمربی تیم سرخ پوشان بیان کرد: من مسوول باخت تیم هستم زیرا که نتوانستم بازی را کنترل کرده و نکات فنی را به بازیکنانم تذکر دهم.
وی با اشاره به اینکه معتقد هستم همیشه باید از کاپیتان تیم حمایت شود، اضافه کرد: تا مشکل جسمی برای کاپیتان تیم پیش نیاید او را تعویض نخواهم کرد، زیرا که امروز مسعود بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.
وی در خصوص احسان پهلوان گفت: احسان با اینکه نسبت به دیگر بازیکنان کم بازی می کند ولی از بازی وی راضی هستم و ضعف بازی این بازیکن نشان از خوب بازی کردن حریف وی دارد.
تقوی در مورد برنامه تیمش در زمان تعطیلی لیگ اعلام کرد: پس از استراحت 10 یا 12 روزه به اردوی تدارکاتی خارج از کشور می رویم و فکر کنم بازیکنان جدید خارجی تیم در این تمرین حضور داشته باشند.
تیم تراکتورسازی با نتیجه دیدار امروز مقابل فولاد خوزستان، با 26 امتیاز در رده چهارم باقی ماند و تیم فولاد با 18 امتیاز جایگاه هفتم جدول لیگ را در اختیار گرفت.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.