به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتورسازی و فولاد خوزستان عصر جمعه از ساعت 15 با حضور 70 هزار نفر تماشاگر پر شور برگزار شد.
نیمه اول این دیدار با وجود مالکیت توپ توسط شاگردان تقوی این تیم مهمان بود که در دقیقه 24 بازی توسط رضا میرزایی به گل نخست بازی دست یافت
در این نیمه تنها موقعیت سرخ پوشان که حاصل ضربه ایستگاهی بود بی ثمر بود تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان خاتمه یابد.
در نیمه دوم بازی و در دقیقه 50 تیم فولاد خوزستان صاحب یک ضربه پنالتی شد که لوسیانو پریرا مندس توانست گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند .
این پایان بازی نبود و تلاش سرخ پوشان در دقیقه 76 با ضربه سر علیرضا نقی زاده به بار نشست تا نتیجه این دیدار به 2 بر یک تغییر کند.
در دقایق پایانی بازی شاگردان تقوی با وجود تلاش زیاد موفق به گلزنی نشدند و در این دیدار با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم مهمان شدند.
در این بازی صابر حردانی با رضا میرزایی، لوپز وینسوس با مهدی زبیدی از تیم فولاد و محمدرضا آزادی با قائم اسلامی خواه و احسان پهلوان با محمدرضا مهدی زاده و رضا شربتی با مهدی مهدی پور از تیم تراکتورسازی تعویض شدند.
همچنین در طول بازی لوسیانو پریرا، صابر حردانی، احسان مرادیان از تیم فولاد خوزستان کارت زرد گرفتند.
تیم داوری این دیدار را بیژن حیدری- علیرضا ایلدروم- عسگر محمدی- یاسر همرنگ و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر بازی بر عهده داشتند.
تیم تراکتورسازی با نتیجه این دیدار با 26 امتیاز در رده چهارم باقی ماند و تیم فولاد با 18 امتیاز جایگاه هفتم جدول لیگ را در اختیار گرفت.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.