حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، افزود: در زمان حاضر حفظ وحدت و انسجام ملی جزو نیازهای مهم و اصلی کشور است و جامعه به همدلی، صمیمت و یکپارچگی نیاز دارد و هر کسی بخواهد به عناصر وحدت بخش صدمه بزند در حقیقت به مملکت خیانت کرده است.
وی اظهار داشت: هم اکنون کشور با شرایط سخت اقتصادی مواجه است و باید به مردم نسبت به جنگ اقتصادی دشمن اطلاعات کامل و وافی داده شود تا مردم از توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی و انقلاب اسلامی آگاه شوند.
حجت الاسلام آل هاشم به پیشرفت های خیره کننده هسته ‌ای جمهوری اسلامی، توانایی موشکی و قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این موارد جزو واهمه‌ های دشمنان انقلاب و اسلام است و از این‌رو همه باید نسبت به رونق اقتصاد کشور و تولید ملی تلاش کنند.
وی اضافه کرد: در همین زمینه مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبان‌ بازی دشمنان را نخورند و کاری نکنند که دشمن خبیثی که از در رانده شده است، این بار از طریق پنجره وارد شود.
حجت الاسلام آل هاشم به رهنمودهای اخیر مقام رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان به نقش خواص، نخبگان و معتمدان در مقابله با فشارهای آمریکا تاکید کردند و فرمودند که برخی اقدامات و فعالیت‌ها از سوی دلسوزان نظام و انقلاب لازم است تا انجام گیرد و باید آحاد مردم و مسوولان در همین راستا حرکت کنند.
وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب نقشه‌های دشمنان در سه بخش اقتصادی، روانی و عملی اجرا می شود، یادآوری کرد: هدف نهایی هر سه مورد حاکم کردن فشارهای همه جامبه به مردم و مسوولان است.
خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه ایجاد میز خدمت در ادارات حرکتی مناسب است، در عین حال اظهار داشت: در صورتی که این میز خدمت‌ها به خاطر اینکه ارباب رجوع مزاحم مسوولان در طبقات بالا نشوند و در همان طبقه پایین دست به سر شوند ایجاد شده باشد، اقدامی زشت و غیر اسلامی است.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: اگر مطالبه مردم قانونی نیست لااقل باید کمک کنید و راه‌های قانونی را نشان آنها بدهید تا مشکل ‌شان حل شود.
وی ادامه داد: مردم باید نسبت به مسوولان اعتماد داشته باشند و تلاش جهادی برای خدمت‌رسانی مخلصانه در اولویت کارها قرار بگیرد تا در مقابل حقوقی که می‌گیریم به مردم خدمت مخلصانه ارایه کنیم.
3038/3071/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.