مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، مسئول عزل و نصب روسا و مدیران دانشگاهی نیست. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  حجت‌الاسلام علی خدیوی در دیدار با دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه بناب، اظهار کرد: هرچند تشکیلات نهاد رهبری در دانشگاه‌ها می‌تواند در عزل و نصب روسا یا مدیران به عنوان مشاور شاخص‌های افراد لایق را تبیین کند ولی در عزل و نصب روسا تصمیم گیر نیست و به هیچ وجه به اینچنین مواردی ورود پیدا نمی کند . 
وی افزود: هرعزیزی از طریق مسئولین امر به عنوان رئیس انتخاب شد از هر جناحی، وظیفه نهاد است که وی را با تمام قدرت حمایت کند، زیرا دانشگاه متعلق به هیچ جناح سیاسی خاصی نیست. 
وی ضمن ابراز گلایه از برخورد برخی تشکل ها در دانشگاه ها گفت: تمامی تشکل ها در دانشگاه بایستی مطابق چهار چوب اساسنامه تشکیلاتی خود فعالیت کنند و اساسنامه هر تشکلی معیار عملکرد آن است. 
وی گفت: اگر کسی با عنوان منتقد، سیاست‌های منفعلانه در پیش گرفت خلاف بیانات رهبری عمل کرده است و تمام تفکرات و جناح ها باید در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی فعال باشند و چهارچوب ها نیز به صورت وسیع در قانون اساسی تعبیه شده است . 
این استاد حوزه و دانشگاه، متولیان فرهنگی دانشگاه‌ها را به اجرای درست آئین نامه اجرای موسیقی توصیه کرد و افزود: آئین نامه جامع اجرای موسیقی با حضور معاونت فرهنگی وزارت علوم و نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تنظیم و به دانشگاه‌های کل کشور ابلاغ شده است. 
وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید در اجرای آئین نامه موسیقی سلیقه ای عمل کنند، افزود: باید از طریق شورای موسیقی و شورای فرهنگی دانشگاه به آئین نامه ی فوق عمل کنند، چرا که نظام با اجرای موسیقی فاخر و هویت دار هیچ مشکلی ندارد، موسیقی که فاخر باشد و با زبان طبیعت باشد، موسیقی که انسان را به سمت هدف های متعالی ببرد و تقویت کننده هویت ملی و متناسب با موازین اسلامی، برخوردار از محتوا و مضمون هدایتگر در جهت ترغیب به وظایف اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و انقلابی، تقویت کننده روحیه علمی، خودباوری و میل به پیشرفت و مبرا از شعر و مضامین مشوق بی بندو باری نباشد با نظر شورای فرهنگی می تواند برگزار شود . 
به گزارش ایسنا: در ابتدای نشست دبیر انجمن اسلامی، جامعه اسلامی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، فعالان فرهنگی، دبیران تشکلهای سیاسی و انجمنهای علمی به ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند . Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.