رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در کنار پرداخت به بحث‌های علمی و تولیدات دانش‌بنیان باید به فرهنگ و هنر نیز اهمیت داده و در این عرصه نیز درآمدزا باشیم. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عزیز جوانپور در آیین افتتاحیه اولین دوره تولیدات دانشجویی کانون فرهنگی و رسانه‌ای اوج، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشجو و تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: این برنامه یک نمونه عینی و مثال زدنی از برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه است، دانشجویان باید قدر و منزلت دوران دانشجویی را بدانند و فعالیت‌هایی را در دانشگاه رقم بزنند که نتایج آن منجر به پیشرفت خود و توسعه دانشگاه شود. 
 وی با بیان این‌که برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها توسط دانشجویان همواره نتایج پرباری را به همراه داشته است، گفت: انجام فعالیت‌های دانشجویی خودجوش در صورتی که توسط خود دانشجویان و به دور از نفوذ عوامل بیرونی هدایت شود، اقدام ارزشمندی است. 
 جوانپور ادامه داد: دانشگاه از برگزاری برنامه‌‌ها در فضای سالم و منطقی حمایت می‌کند و سعی بر این است در دانشگاه فضایی فراهم شود تا همه دانشگاهیان در عرصه فرهنگ و هنر ورود پیدا کنند و استعدادها و توانمندی‌های آنان شکوفا شود. 
 وی تاکید کرد: جوانان باید روحیه پرسشگری، هیجان و مطالبه داشته باشند فعالیت‌های دانشجویی نشان از پویایی و زنده بودن دانشگاه است، دانشگاهی که پویا نباشد جامعه پویایی هم نخواهد ساخت. بنابراین سعی شود اجرای برنامه‌های دانشجویی در طول سال تداوم یابد. 
جوانپور به تداوم فعالیت دانشجویان در عرصه هنر و رسانه نیز تاکید کرد و گفت: امروزه رسانه‌ها، به عنوان یکی از اثرگذارترین ابزارها در فرهنگ و سبک زندگی افراد، نقش مهمی ایفا  می‌کنند، با توجه به تنوع انواع مختلف رسانه‌ها، ارتقای سواد رسانه ای موجب تأثیر گذاری فرد بر جامعه می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.