اسماعیل تقی پور روز یکشنبه پس از بازی مقابل تیم مقاومت البرز در جمع خبرنگاران افزود: بازی را از دست نداده بودیم بلکه گل اول را اشتباه فردی دریافت کردیم و همان طور که دیدید بعد از گل اول بازی چندین موقعیت گل بدست آوردیم که نهایتا در دقایق 9، 19 و 20 نیمه اول به سه گل دست یافتیم.
وی یادآوری کرد: طبق آنالیزی که از تیم حریف داشتیم، می دانستیم که تیم دونده ای است و خوب پرس کردند، اما ما نیز در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده بودیم و توانستیم یک بار دیگر سه امتیاز شیرین بازی خانگی را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص غایبان تیمش در بازی امروز مقابل تیم مقاومت البرزعنوان کرد: با صلاحدید کادر فنی به سعید تقی زاده، اصغری و حمید احمدی استراحت دادیم تا در بازی بعدی آنها را در اختیار داشته باشیم.
وی درباره حواشی بازی در نیمه دوم نیز اظهار داشت: آن طور که به من اطلاع داده اند، از سمت نیمکت ذخیره های تیم مقاومت حرف هایی به بازیکنان ما زده شده بود که این اختلافات پیش آمد و می خواستند کمی جو را متشنج کنند تا به نفع آنها تمام شود.
تقی پور در مورد داوری بازی نیز بیان کرد: اگر تیم مقابل بر نحوه داوری این دیدار اعتراض داشته باشند، باید بگویم که این داوری علیه ما بود نه به نفع ما و معتقد هستم که داور در مورد کارت زرد دوم نعمت وند اشتباه تصمیم گیری کرد و نباید این بازیکن اخراج می شد.
سرمربی تیم مقاومت البرز نیز با اشاره به موفقیت های تیم مس سونگون افزود: برای ما افتخاری است که مقابل قهرمان آسیا بازی می کنیم.
فرهاد کشاورزی عنوان کرد: به رغم اینکه تیم مس سونگون در بازی رفت در شهر کرج به ما باخته بود، هیچ چیز از ارزش های این تیم کم نشد و این پیروزی را به بازیکنان و کادر این تیم تبریک می گویم.
وی با انتقاد از صحنه های بوجود آمده در نیمه دوم این بازی گفت: ای کاش سکانس های رفتار ناشایست از این بازی حذف می شد و شاگردانم فقط نکات فنی را یاد بگیرند.
تیم فوتسال مس سونگون با برتری 6 بر یک مقابل مقاومت البرز توانست با کسب 44 امتیاز همچنان به دنبال صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باشد.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.