به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، دیدار تیم های فوتسال مس سونگون ورزقان و مقاومت البرز از ساعت 16 در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز با حضور علاقه مندان این رشته ورزشی برگزار شد.
اولین گل این دیدار در دقیقه 2 توسط سهیل جامدی برای تیم میهمان بدست آمد اما در ادامه شاگردان تقی پور پس از گل تساوی که توسط مصطفی نعوت وند دقیقه 9بدست آمد، نبض بازی را در دست گرفتند و به ترتیب در دقایق 19 و 20 بازی توسط فرهاد فخیم و مرتضی عزتی و در مجموع با سه گل نیمه اول را به پایان رساندند.
با آغاز نیمه دوم دقیقه 27 بازی درگیری بین هواداران مس سونگون و بازیکنان مقاومت البرز بوجود آمد که به دنبال آن کادر تیم میهمان تصمیم به ترک سالن داشتند که با میانجیگری مسوولان باشگاه مس سونگون ختم به خیر شد و پس از پنج دقیقه وقفه دوباره تیم ها روبروی هم صف آرایی کردند.
همچنین فرهاد فخیم کاپیتان مس دقیقه 28 گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر رساند و دقیقه 37 داود تاج بخش و در دقیقه 39 عزتی برای مس گلزنی کردند.
در طول بازی مصطفی نعمت وند با دریافت 2 بار کارت زرد از زمین بازی اخراج شد، همچنین فرهاد فخیم، حامد حسین زاده از تیم مس و سید احسان سهیلی مقدم از تیم مقاومت البرز کارت زرد گرفتند.
تیم مس سونگون با کسب سه امتیاز بازی مقابل تیم مقاومت البرز در مجموع 44 امتیازی شد و همچنان به دنبال تیم گیتی پسند برای تصاحب صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است.
9853/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.