به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان در شهرک صنعتی به منظور بررسی مسائل و مشکلات آن ها، افزود: در بازدیدهای متعدد از این واحدها تلاش شده با بررسی وضعیت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی به فعالیت تشویق و ترغیب شوند.
وی اظهار داشت: عجب شیر ظرفیت های زیادی در تولید و صنعت داراست و باید با فعال سازی این پتانسیل به رونق و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد آن کمک کرد.
فرماندار عجب شیر با بیان اینکه شهرک صنعتی این شهرستان دارای 25 واحد فعال با اشتغال زایی بیش از 300 نفر است، یادآوری کرد: این شهرک 93 هکتار زمین در اختیار داشته و 83 قرارداد واگذاری در آن منعقد شده است.
اصغرپور ادامه داد: اگر شرکت های تولید کننده بتوانند با حداکثر ظرفیت خود کار کرده و واحدهای نیمه فعال و فعال نیز با حمایت همه جانبه شروع به کار کنند، گام بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برداشته می شود.
وی گفت: این موضوع از اولویت های دولت بوده که با برنامه ریزی و کار کارشناسی و با جدیت تمام در حال رسیدگی است.
فرماندار عجب شیر از مدیر برق این شهرستان خواست هزینه انشعاب برق این واحدهای تولیدی را به صورت تقسیط دریافت کند.
اصغرپور با بیان اینکه نبود سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل برخی صاحبان صنایع در شهرستان است، ادامه داد: باید با پرداخت تسهیلات این مشکل واحدهای تولیدی را رفع کرد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7485/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.