وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان این‌که هیچ محدودیتی برای حمایت از کالاهای داخلی نداریم، گفت:  هر کجا که قوانین و مقررات تسهیل‌گر متناسب با شرایط روز کشور نباشد، دولت برای رفع مشکلات آن‌ها اعلام آمادگی کرده است .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رضا رحمانی در مراسم افتتاح کارخانه ذوب نورد" توانا رام" در تبریز، گفت: امروز ظرفیت خوبی از جلسات سران قوا در اختیار ما هست که می توانند قوانین تولید را در جهت تسهیل گری و حمایت از تولید داخلی اصلاح کنند .
وی با بیان این‌که قانون، مصوبه و بخشنامه برای حمایت از تولید زیاد است، اظهار کرد:  مهمترین استناد ما برای حفظ و حمایت از تولید داخلی، فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده‌ از ظرفیت‌های موجود و حفظ و فعال سازی واحدهای تولیدی، اضافه کرد:  هر کجا تولید باشد، مسئولان باید برای حفظ تنظیم بازار، قیمت و کیفیت مناسب و برای دسترسی آسان مردم تلاش کنند .
گفتنی است فاز اول کارخانه ذوب نورد توانا رام امروز با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت به بهره برداری رسید .
این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه تولید 240 هزار تن شمش فولادی ساختمانی در فاز اول با سرمایه گذاری ارزی 1.5 میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی 240 میلیارد ریال افتتاح شد .
این کارخانه در همین فاز اشتغال زایی مستقیم 70 نفر و غیر مستقیم 100 نفر را در پی دارد .
پیش بینی می شود بعد از افتتاح فاز چهارم این واحد تولیدی سالانه 400 هزارتن محصولات نوردی و 280 هزار تن شمش فولادی تولید کند .
لازم به ذکر است، وزیر صنعت ، معدن و تجارت درادامه سفر به استان آذربایجان شرقی از واحد صنعتی فولاد شهریار تبریز نیز بازدید کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.