نائب رئیس شورای شهر تبریز با بیان این‌که عدم برقراری ارتباط با مردم از مشکلات اساسی ما است، گفت: فضای نا امیدی و یاس در جامعه ایجاد شده که این عامل خود باعث کاهش کارایی شده است، از تمامی خبرگزاری‌ها خواهش می‌کنم در شرایط فعلی به جای این‌که فضای ناامیدی را در مردم و جامعه تشدید کنند، امید و نشاط به جامعه تزریق و تا حدودی زندگی روزمره‌ی مردم را تسهیل کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سونیا اندیش در مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس ایسنا، ضمن تبریک روز دانشجو و بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: امیدوارم همواره قدر منزلت و شان دانشجویان که چشم و امید جامعه هستند را بدانیم و زمینه را برای رشد و توسعه دانشجویان فراهم کنیم.
وی با بیان این‌که بی شک مدیریت و مسئولیت یک خبرگزاری کار بسیار سختی است، افزود: وظیفه‌ی خبرگزاری ایسنا در دوران مختلف، شرایط فعلی و کش و قوس‌های سیاسی و فرهنگی بسیار سخت بوده و عوامل این خبرگزاری همواره برای انعکاس اخبار زحمات زیادی می‌کشند.
اندیش بیان کرد: خبرگزاری ایسنا یکی از شاخص‌ترین خبرگزاری‌ها است که همواره سعی کرده با شفاف سازی و بدون جناح بندی خاص، خبرها را انعکاس دهد.
وی ادامه داد: خوشحالم ک فضای رسانه‌ای ایسنا در ارائه‌ی اخبار توانسته به شفافیت بیشتری دست یافته و واقعیت‌ها را بیان کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.