حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در مراسم معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان با اشاره به اداره حوزه های علمیه در گذشته به وسیله مردم، پیشنهاد کرد: به منظور تقویت منابع مالی حوزه های علمیه خواهران، در زیر مجموعه هر حوزه یک مدرسه غیرانتفاعی راه اندازی شود تا ضمن تربیت نیروی انسانی مؤمن و متعهد برای آینده حوزه، در تأمین بخشی از منابع مالی نیز کمک شود.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: تدبیر مدیریت حوزه های علمیه بر این است که در آینده حوزه ها خود کفا شوند.
وی با بیان این که در آذربایجان‌شرقی 16 حوزه علمیه خواهران وجود دارد، بر استفاده بهینه از دانش آموختگان حوزه های علمیه، هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش برای استخدام فارغ التحصیلان، همکاری با نهادهای فرهنگی و بهره مندی از توان این افراد در مراکز فرهنگی به ویژه در سازمان تبلیغات اسلامی برای اعزام مبلغه به مساجد و دبیرستان ها تأکید کرد.
حجت الاسلام سید محمد واحدی معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور هم با اشاره به رشد چشمگیر حوزه های علمیه خواهران گفت: با هدف گذاری صورت گرفته حوزه های علمیه خواهران آماده تحولی بزرگ در راستای راهبردهای مشخص شده مقام معظم رهبری است.
در این مراسم با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام مختار مسعود نیا، حجت الاسلام روشن تن به عنوان مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی معرفی شد.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.