به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی اسماعیل عطاپور افزود: در این مدت پس از دریافت تعداد 75 فقره شکایت و گزارش مردمی در بخش خدمات فروش و پس از فروش آسانسور و رسیدگی به آنها برای 16 مورد پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال با عناوین تقلب در کسب، عدم ایفای تعهد در قبال مصرف کننده و گرانفروشی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد .
وی ادامه داد : همه موارد شکایات توسط کارشناسان و بازرسان معاونت بررسی و ضمن تشکیل پرونده برای متخلفین ، 22 فقره شکایت نیز پس از دعوت از طرفین و بررسی کارشناسی موضوع منجر به رضایت شاکی و مختومه شدن پرونده ها گردید که نزدیک به 5 میلیارد ریال در حق شاکیان عودت و احقاق حق شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در 8 ماهه امسال به بیش از 30 مورد استعلام در خصوص صدور پروانه یا تمدید آن برای شرکتهای آسانسور جهت طراحی و مونتاژ پاسخ داده شد .
وی از عزم جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای برخورد با تخلفات حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: شهروندان می توانند در این خصوص هرگونه گزارش و شکایت احتمالی خود را از طریق ستاد خبری 124 اطلاع داده و یا بصورت حضوری به معاونت نظارت و بازرسی سازمان مستقر در تبریز ، بلوار 29 بهمن ، روبروی خیابان جام جم اعلام کنند .
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.