به گزارش ایرنا، بابک نهرین یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در محل کافه تئاتر مجتمع 29 بهمن موسسه الف افزود: نویسندگی این نمایش کمدی به عهده محسن خدابنده بوده و علیرضا رنجی پور، بهمن تقی‌پور، رضا باقری، فاطمه اسمعیلی، فریبا اسکندری، سولماز هاشمی و نوروز سلیمانی در آن ایفای نقش می کنند.
وی با بیان اینکه حدود 60 نفر عوامل در این نمایش همکاری می کنند، اظهار داشت: در نمایش نهنگ قنبر نیز مانند نمایش « کچل اوغلان» حرکات نمایشی اجرا می شود که طراح آن را پدرام ناظر بر عهده دارد.
کارگردان و بازیگر نمایش نهنگ قنبر یادآوری کرد: در این نمایش محمدرضا فلاحیان به عنوان طراح لباس، کوروش صفایی فر طراح و ساخت دکور، بهزاد زرین آبادی ساخت موسیقی و علیرضا شهرکی نژاد به عنوان دستیار کارگردان ایفای نقش می کنند.
نهرین ادامه داد: این نمایش در فضای کمدی اتفاق می افتد و در آن سعی شده جامعه کوچک شده ایران به نمایش دربیاید و بازیگران در نقش بسیاری از قشرهای جامعه از جمله جوان، بی خیال، روشنفکر، مرفه و آسیب پذیر جامعه نقش ایفا می کنند.
وی گفت: در نمایش یاد شده مسایل روز جامعه و مشکلات افراد آسیب پذیر جامعه از طریق بروز برخی اتفاق ها نشان داده می شود.
نهرین با اشاره به استقبال خوب علاقه مندان به هنرهای نمایشی افزود: تاکنون 18سانس از این نمایش به فروش رفته و پیش بینی می شود تا آغاز زمان اجرای آن، سانس یک ماه این نمایش به فروش برود.
علیرضا رنجی پور، بازیگر نمایش نهنگ قنبر نیز در این نشست با اشاره به نقش رسانه ها در حمایت از هنرمندان خواستار تداوم این حمایت ها شد.
8023/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.