رئیس جمعیت هلال احمر تسوج از نجات جان بیست ویک نفر گرفتار با دو مصدوم در ارتفاعات کوه‌های الماس توسط نجاتگران هلال‌احمر تسوج خبر داد. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیرضا داغستانی درگفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبراظهارکرد: روز جمعه ساعت 17:29 دقیقه به دنبال تماس با نجاتگران پایگاه امداد ونجات شهید حسینی شهدایی  سه راهی تیل جمعیت هلال احمر تسوج و اعلام  مصدومیت دو نفر و گرفتاری گروه کوهنوردی در ارتفاعات کوه‌های روستای الماس بخش تسوج، دو تیم امداد کوهستان به‌همراه مسئول امداد ونجات شعبه جهت امدادرسانی با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو وانت وست نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند. 
وی ادامه‌ داد: پس از بررسی و ارزیابی اولیه، تیم‌های اعزامی اعلام کردند که با دو مصدوم (یک مرد 61 ساله به علت  سقوط از ارتفاع  با شکستگی وخونریزی زانوی پای راست مواجه شده و مصدوم دوم نیز زن میانسالی پس از برخورد با  زمین با خراشیدگی دست و سر) مواجه شده‌اند. 
داغستانی با بیان این‌که بی احتیاطی و تاریکی هوا و خیس بودن زمین، باعث مصدومیت آن‌ها شده بود، گفت: هر دو مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به همراه بقیه اعضای گروه گرفتار شده به پائین کوه انتقال ومصدومان نیز  به درمانگاه تسوج جهت درمان تکمیلی انتقال یافتند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.