نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بازگرداندن امید به جامعه باید دولتمردان سیاست‌هایی اتخاذ کنند که مردم نتیجه آن را در زندگی و کسب‌وکار خود حس کنند.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به راهکارهای بازگرداندن امید و نشاط به جامعه بیان کرد: امروز مهم‌ترین شاخص برای مردم به منظور امید به زندگی تغییراتی است که در زندگی آنها رخ می‌دهد و آنها آن را حس می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: مردم زمانی به آینده امیدوار می‌شوند که حس کنند زندگی و کسب‌وکار آنها در حال طی کردن مسیر مثبتی است و زمانی این امر محقق می‌شود که سیاست‌گذاران در بین مردم حاضر شوند و پاسخ ابهامات آنها را بدهند و اقداماتی که در زمینه‌های مختلف انجام داده‌اند و نتیجه مثبتی داشته است را به اطلاع مردم برسانند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این‌که مسئولان دولت از مردم فاصله بگیرند و پاسخگوی آنها نباشند شرایط بدتر می‌شود و کسانی که جای خالی دولتمردان را پر می‌کنند که تمام تلاش خود را برای نابودی کشور و زیرسوال بردن مسئولان خواهند کرد.

بیگی در ادامه خاطر نشان کرد: سیاست‌گذاری مسئولان از پایین‌ترین سطوح تا بالاترین سطوح باید به گونه‌ای باشد که نتیجه‌بخش بوده و مردم نتیجه آن را در زندگی خود حس کنند آنگاه امید در جامعه احیاء خواهد شد.

وی در پایان گفت: به عنوان مثال سیاست‌های ارزی اتخاذ شده باید در زندگی مردم خود را نشان دهد نه این‌که مردم هنوز کالاهای خود را بر مبنای ارز ۱۸ هزار تومانی خریداری کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.