به گزارش ایرنا، سردار عزت الله جعفری چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع ورزشکاران زورخانه ای و باستانی مراغه افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای در جهان مطرح است و با تمام قوا و توان در مقابل زورگویی و زیاده خواهی دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده و خواهد ایستاد.
وی به قدرت و توان موشکی ایران اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی امروز از چنان قدرت دفاعی برخوردار است که این توان موشکی برای آمریکا به یک مساله تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: موشک، نماد اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است و ما هیچ گاه مبادرت به جنگ نکرده ایم اما همیشه برای دفاع آماده بوده ایم.
سردار جعفری به مشکلات کشور در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور از اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمامی مسئولان در برون رفت از این مشکلات در تلاش هستند.
وی هدف انقلاب اسلامی را زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد و افزود: زمینه سازی برای ظهور و ثابت قدم بودن در راه اعتقادات از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است.
رئیس اداره وزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم افزود: قهرمانان واقعی ، شهدا هستند که با نثار همه هستی خود و خون پاکشان امنیت و آسایش را برای همه مردم ایران و ورزشکاران فراهم کرده اند.
مهدی نوایی با بیان اینکه شهدا به عنوان نمایندگان آرمانی و شایسته ما سند مظلومیت ملت بزرگ ایران هستند اظهار داشت: ما وظیفه داریم تا ابد در برابر خانواده این بزرگواران سر تعظیم فرود آورده و احترامشان را نگهداریم چون هرچه داریم مدیون خون شهیدان می باشیم.
وی به اهمیت هفته بسج و وحدت اشاره کرد و گفت: بسیج در تمامی صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین توسعه زیرساخت های کشور حضور چشمگیر و فعالی داشته است.
وی افزود: بسیجی شور و عشق بوده و اگر این شور در راه اباعبدالله (ع) و در راه عشق به ولایت باشد، خالص است.
نوایی اضافه کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا مردم و به خصوص جوانان و ورزشکاران را با فرهنگ ناب بسیجی و ارزش های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم تعدادی از ورزشکاران زورخانه ای و پهلوانی در رده های سنی مختلف در داخل گود زورخانه رفته و به اجرای برنامه پرداختند و همچنین از پدر شهید یگانه تجلیل شد.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
این شهرستان با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.