مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از استقرار پایگاه‌های زمستانی هلال احمر از 22 آذر ماه در جاده‌های استان، خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سعید کنعانی با بیان اینکه اکیپ‌های زمستانی با بیان این مطلب، گفت: اکیپ‌های هلال احمر از 22 آذر الی 22 اسفند ماه در 9 پایگاه موقت و 29 پایگاه ثابت در برخی از محورهای استان، فعالیت می‌کنند و پس از آن نیز، طرح عید نوروز آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته، 27 پایگاه جمعیت هلال احمر استان به صورت ثابت فعالیت کرده‌اند‌، اظهار کرد: دو پایگاه ثابت کوهستانی نیز در کوه "عون ابن علی" و سهند به طور دائم آماده امدادرسانی هستند.  
وی گفت: سال گذشته، چهار پایگاه طرح زمستانی در کهریز، بستان آباد، گردنه صائین و عوارضی اتوبان پیامبر اعظم (س) فعال بودند که امسال نیز افزایش پایگاه‌های موقت زمستانی را در برنامه داریم.
کنعانی از افزایش چهار پایگاه موقت به 9 پایگاه، خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها از 22 آذرماه، در ملکان، عجب‌شیر، جلفا، پلیس راه آذرشهر، مسیر تسوج و مرند مستقر می‌شوند.
گفتنی است؛ هموطنان می‌توانند در صورت مواجه با حوادث، مراتب را با تماس با شماره تلفن ۱۱۲ به اطلاع نیروهای هلال احمر برسانند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.