به گزارش ایرنا، صابر تقویمی فرماندار روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، جایگاه شهرستان در اعطای تسهیلات اشتغالزایی در استان آذربایجان شرقی را مناسب و مطلوبعنوان کرد و گفت: ظرفیت های خوب به ویژه در حوزه نیروی انسانی در شهرستان وجود دارد و نیاز است در زمینه تسهیلات اشتغالزایی بیش از پیش فعالیت شود.
وی با بیان اینکه تاکنون تمامی طرح های پیشنهادی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی مورد تصویب قرار گرفته افزود: دستگاه های اجرایی به ویژه اعضای این کارگروه و بخشداران باید با استفاده از امکانات موجود نسبت به اطلاع رسانی دقیق در خصوص پرداخت تسهیلات ویژه اشتغالزایی اقدام کنند.
تقویمی اضافه کرد: ایجاد اشتغال کلید حل مشکلات اقتصادی است و دولت با برنامه کارشناسی و اساسی در این خصوص قدم های مثبتی برداشته است.
وی افزود: وقتی جامعه ای بر معضل بیکاری و فقر غلبه کند، بسیاری از مشکلات رفع عدالت اجتماعی و امنیت پایدار برقرار می شود.
وی ادامه داد: همه دستگاه ها باید با احساس وظیفه در زمینه حمایت از کالای داخلی، رونق اقتصادی و در نهایت افزایش اشتغال وارد گود شده و همکاری کنند.
تقویمی اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت اشتغال و کاهش آمار بیکاری از اولویت های شهرستان است و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان باید در این زمینه فعال و کوشا باشند.
شهرستان چاراویماق یکی از شهرستان های الگوی اقتصاد مقاومتی، دارای دو بخش به نام‌ های مرکزی شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌ شرقی، یک نقطه شهری به نام قره ‌آغاج و 248 آبادی است.
این شهرستان با 31 هزار نفر‌ جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.