مسعود صادقی روز سه شنبه در آیین رونمایی از نرم افزار های شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: خشکی رود کارون و دز و کاهش نیروی برق آبی از دلایل اصلی کاهش تولید برق در سطح کشور بود که به دنبال آن قطعی گسترده برق را به دنبال داشت.
وی ادامه داد: در جریان کمبود انرژی، مردم بیشترین همکاری را با ما داشتند به طوری که وقتی به اهمیت قضیه پی بردند همکاری مردم بیشتر شد و توانستیم تابستان امسال را مدیریت کنیم.
وی یادآوری کرد: سال های قبل وقتی برق مشترکین قطع می شد، مستقیما با شماره روی قبض ها تماس می‌گرفتند که به دلیل شلوغی خطوط تلفن اغلب موفق به برقراری تماس نمی شدند ولی خوشبختانه یکی از طرح های رونمایی شده امروز سامانه تلفنی 121 است که شامل ارسال پیامک قطعی به مشترکین است که در قالب یک اپلیکشن برای تلفن های همراه ارائه می شود.
مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر ادامه داد: این سامانه پس از نصب اپیلکشن روی گوشی های موبایل و ارسال اطلاعات مشترک مورد نظر به سامانه، موضوع به نزدیکترین اداره برق ارسال و در اولین فرصت با توجه به نقشه های GIS به رفع مشکل اقدام می شود.
وی با اشاره به پیشرفت های برخی از شرکت های توزیع برق کشور در استفاده از سامانه ها و نرم افزار ها اظهار داشت: ما در صنعت برق می‌خواهیم از فاز سنتی خارج شویم و کارهای الکترونیکی را در کشور توسعه دهیم، به طوری که این اقدامات ضمن کاهش مراجعه مردمی، از بروکراسی اداری نیز خواهد کاست.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان هم اظهار داشت: حیات بشر به مصرف بهینه انرژی بستگی دارد و مصرف صحیح انرژی تنها راهکار برای جلوگیری از خاموشی ها است.
افشین روشن میلانی گفت: به منظور افزایش سرعت پاسخگویی به مشترکین و مردم ، شرکت توزیع نیروی برق تبریز جهت کاهش ترافیک و رضایت مشترکین گام هایی اساسی در جهت الکترونیکی کردن خدمات انجام داده است.
وی ادامه داد: در جهت ارتقای خدمت به مشترکین و برای افزایش سرعت رضایت مشترکین تمامی تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.
وی اظهار داشت: در این بین نیروی برق محرک اصلی بخش اقتصاد کشور است و همه این موفقیت ها در زیر سایه تلاش های کارکنان شرکت برق انجام شده است که امروز ثمره آن را می بینید.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با بیان اینکه، مصرف صحیح برق و مراقبت از آن باید اولویت مردم باشد، گفت: با توجه به فرهنگ سازی انجام شده در تابستان امسال شاهد افزایش همکاری مردم با صنعت برق بودیم.
وی ادامه داد: مصرف صحیح انرژی تنها راهکار برای جلوگیری از بروز خاموشی در سال های آینده خواهد بود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز هم گفت: 14 نرم افزار جدید برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان این شرکت طراحی و راه اندازی شده است.
عادل کاظمی اعلام کرد: اعمال خاموشی های با برنامه به منظور انجام تعمیرات و نیز در جهت انجام برنامه های کاهش پیک بار یکی از موارد اجتناب ناپذیر برای شرکت های توزیع برق است که در این راستا نرم افزاری به عنوان سامانه جامع اطلاع رسانی خاموشی ها به صورت اپلیکشن موبایلی قادر به اطلاع رسانی دقیق برنامه های خاموشی ها به مشترکین خواهد بود.
وی با اشاره به هدف ایجاد سامانه خدمات غیر حضوری، اظهار داشت: این سامانه در راستای راه‌انداری میزخدمت الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعه حضوری به صورت آنلاین ایجاد شده و به سیستم جامع خدمات مشترکین شرکت متصل است.
وی ادامه داذ: متقاضیان می‌توانند از طریق پرتال شرکت با ثبت درخواست خود و ضمیمه کردن مدارک مورد نیاز، خدمات مورد نیاز را از شرکت توزیع برق تبریز دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: از طریق این سامانه تراکنش های مالی نیز به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.
کاظمی با اشاره به کاهش زمان واگذاری انشعاب برق در این شرکت اعلام کرد: با طراحی نرم افزارهای متعدد از جمله سامانه بازدید از محل انشعاب، ارائه خدمات و زمان واگذاری انشعابات کاهش چشمگیری خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: تمامی نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مشترکین و شهروندان است.
به گزارش ایرنا، نرم‌افزار سامانه خدمات غیرحضوری، سامانه بازدید از محل انشعاب، هوش تجاری BI، اتوماسیون اداری پیشرفته تحت‌وب، سامانه جامع اطلاع رسانی خاموشی، نرم افزار جامع حقوقی، سامانه مکانیزه وصول مطالبات، سامانه ارزیابی جامع، نرم افزار هوشمند داده کاوی مشترکین، نرم افزار مدیریت درخواست‌های مردمی، سامانه اطلاعات جغرافیایی GIS، نرم افزار تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری، نرم افزار شیر پوینت و سامانه جامع منابع انسانی آرا نرم افزار هایی بود که امروز در تبریز رونمایی شد.
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.