به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده روز دوشنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: اکنون که به چهل سالگی بسیج وارد می شویم نقش بسیج در استقلال و امنیت کشور و حل بحران ها بسیار مهم است.
وی خاطرنشان کرد: گردهمایی امروز نمونه ای از قدرت بسیج است که محور حرکت آن خداپرستی، خدا دوستی، ولایت مداری و ظلم ستیزی است که باید آن را حفظ کنیم.
امام جمعه مرند با بیان اینکه بسیج نباید محدود و محصور در مکان، زمان، قشر و جریان خاص باشد، گفت: بسیج نهاد مردمی است که در هرجا که ظلم باشد آماده دفاع از مظلوم است.
وی رمز ماندگاری بسیج را ایثار و افداکاری و مردمی بودن آن دانست و افزود: دین، احترام به بزرگان، محبت به ولایت از جمله خط قرمزهای بسیج است.
حجت الاسلام نعمت زاده همچنین با اشاره به اینکه باید فرهنگ بسیجی را جهت مقاومت در برابر دشمن حفظ کنیم، تاکید کرد: عزت امروز ما در این است که فرهنگ بسیجی را در تمام زمینه ها حفظ و ترویج کنیم.
فرمانده سپاه مرند نیز با بیان اینکه مهمترین بحث در داخل نظام، وحدت است، اظهار داشت: در این شرایط که دشمن از هر سو با تحمیل انواع تحریم ها به کشورمان فشار می آورد باید مقاومت کرده و با همدلی و توکل بر خدا در برابر دشمن ایستادگی کنیم.
جواد قهرمان زاده اعلام کرد: هدف بسیج، گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری بعنوان مطالبات جامعه است و سعی ما نیز این است که در برنامه های مختلف این امر را سرلوحه خود قرار دهیم.
/3071/9916
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.