به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: عربده های ترامپ در تروریست خواندن کشورمان، با ادعای دروغین آمریکا مبنی بر عدم دشمنی با ملت ایران در تناقض آشکار است.
وی با بیان اینکه آمریکا و روسای جمهور آن به ویژه ترامپ همواره باطن ناپاک خود را آشکار کرده اند ادامه داد: حمایت این کشور از ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری که مرتکب جنایات بسیاری در کشورهای منطقه شده اند، همه حاکی از ادعاهای دروغین آن دارد.
وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی با استقلال تمام در برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده و با امر و نهی دیگران که در دوران طاغوت شاهد آن بودیم، رفتار و عمل نمی کند.
خطیب جمعه مراغه گفت: نیروهای مسلح کشورمان از جمله ارتش مکتبی و بسیجیان و سپاهیان دلاور با استقلال و قدرت تمام در برابر تهدیدها آماده دفاع از کیان اسلامی هستند.
آیت الله پورمحمدی افزود: با حضور بسیجیان و تفکر بسیجی که در جبهه مقاومت اسلامی در منطقه نیز تبلور پیدا کرده، در آینده نزدیک شاهد رهایی فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهونیستی خواهیم بود.
وی با اشاره به پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ادامه داد: این نهاد مقدس به دلیل احساس نیاز جامعه و با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاسیس و خدمات بسیاری در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز ارائه داده است.
وی با اشاره به سالروز ولادت باسعادت پیامبر (ص) اضافه کرد: پیامبر اسلام (ص) منادی وحدت و دوستی و مایه اتحاد بشریت بود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مراغه نیز گفت: بسیج شجره طیبه ای است که همواره مانند سد محکمی در برابر تهدیدها نرم و خزنده دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: تفکر بسیجی هم اکنون الهام بخش ملت های آزاده دنیا و نیز جبهه مقاومت به عنوان خاری در چشم صهیونیسم و استکبار جهانی است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.