به گزارش ایرنا، محمد رضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و سپاهان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک بازی صدم حاج صفی در تیم ملی افزود: با توجه به کسب تساوی در بازی هفته های اخیر تیم ماشین سازی باید بگویم که نسبت بازی در این بازی ها 70 به 30 بوده است و توانستیم بازی های شکسته را به تساوی تبدیل کنیم.
مهاجری خاطر نشان کرد: در گفت‌ و گویی که با هیات مدیره ماشین سازی داشتیم، یاداوری کردم که تیم را باید تقویت کنیم چون مردم آذربایجان به تیم علاقه پیدا کرده‌ اند و این مسئولیت ‌ما را نسبت به قبل سنگین تر می کند.
سرمربی تیم سبزقباهای تبریز با بیان اینکه برخی از بازیکنان با مصدومیت بازی می ‌کنند، عنوان کرد: ناچاریم این سه بازی را باهمین شرایط و با برد پشت سر بگذاریم تا در نیم فصل دوم با تقویت تیم به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.
وی یادآوری کرد: همدلی در تیم ماشین سازی باعث شده تا این تیم را با تیم استقلال خوزستان که در آن با اشتباه داوری به نایب قهرمانی دست یافتیم، قیاس کنم و معتقد هستم که این بازیکنان می توانند به جایگاه واقعی خودشان دست یابند.
مهاجری در خصوص مسیح زاهدی اظهار داشت: به دلیل اینکه زاهدی به اشتباه خود پی برده و فهمیده که نباید در مسائلی که به ایشان مربوط نبود، ورود پیدا می کرد، با بخشش مدیریت باشگاه در بازی فردا مقابل تیم سپاهان به میدان خواهد رفت.
مربی تیم سپاهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به اینکه فردا بازی سختی مقابل تیم ماشین سازی داریم، افزود: تیم ماشین سازی با ساماندهی مناسبی که دارد، با تمرکز بالایی بازی می کند و از یک سرمربی بنام بهره می برد.
میگوئل تکسیرا یادآوری کرد: فردا باید دقت کنیم تا غافلگیر تیم ماشین سازی نشویم، زیرا ما برای کسب سه امتیاز بازی وارد تبریز شدیم.
تکسیرا عنوان کرد: با توجه به اینکه تحول بزرگی در تیم سپاهان به وجود آمده است، بازیکنان انتظارات سرمربی تیم را برآورده می کنند تا به هماهنگی لازم دست یابند.
وی با اشاره به اینکه از اول نیم فصل تا به حال از تعادل خوبی برخوردار بودیم، گفت: دو سه بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و برای جبران کمبود این بازیکنان از بازیکنان جایگزین استفاده کردیم و این در حالی است که این بازیکنان به قدری خوب بازی کردند که ضعف و کمبود بازیکنان اصلی مشاهده نشد.
مربی تیم سپاهان ادامه داد: فردا مقابل تیم ماشین سازی میلاد سرلک و نوید کیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.
دیدار تیم های ماشین سازی و سپاهان اصفهان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.
تیم ماشین سازی با 12 امتیاز در رده نهم و تیم سپاهان با 25 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جای دارند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.