به گزارش ایرنا، سردار رحیم نوعی‌اقدم چهارشنبه شب در یادواره یک هزار و 400 شهید و شهدای مدافع حرم مراغه در مسجد روستای داش آتان این شهرستان افزود: تهدیدها و تحریم های نظام سلطه به دلیل حق‌ طلبی، ظلم‌ ستیزی و تسلیم نشدن مردم کشورمان در برابر زیاده خواهی های قدرت های پوشالی است.
وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم این مرز و بوم نشان دادند که تسلیم زورگویی هایی نظام استکباری نمی شوند و از مسیر پشتبانی از ولایت گامی عقب نخواهند گذاشت.
نوعی اقدم با تاکید بر لزوم همگرایی و اتحاد بین مردم و مسئولان اضافه کرد: همه مسئولان باید فارغ از گرایشات جناحی و حزبی براساس منویات رهبری برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان تلاش کنند.
وی گفت: خدمت به مردم روحیه جهادی و انقلابی می طلبد و این فرهنگ نیاز اساسی و حیاتی جامعه امروز کشورمان در برابر تهدیدها و تحریم هاست.
وی با اشاره به توطئه های نظام استکباری در چهار دهه گذشته علیه کشورمان افزود: آمریکا و ایادی منطقه ای آن همواره در تقابل با رزمندگان و جوانان بسیجی این مرز و بوم با خفت شکست خورده اند.
وی ادامه داد: ایجاد گروه های تررویستی و تکفیری چون داعش توسط نظام سلطه در سوریه و عراق هم اکنون با وجود روحیه بسیجی جبهه مقاومت شکست خورده و این امر نشان داد که ایمان جوانان ایرانی الهام بخش ملت های منطقه است.
وی اضافه کرد: آمریکا با وجود تهدیدهای توخالی خود، به برکت رهبری و جوانان بسیجی و ولایتمدار، توانایی نزدیک شدن و چشم طمع دوختن به این آب و خاک را ندارد.
وی گفت: شکست مفتضحانه و سیلی محکمی که جوانان بسیجی در جبهه مقاومت در عراق و سوریه و منطقه به آمریکا و مزدوران آن زده اند، قدرت تعرض را نسبت به کشورمان از آنان گرفته است.
نوعی اقدم با اشاره به برگزاری آیین یادوراه شهدای مراغه و شهدای مدافع حرم اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره این مجاهدان راه خدا، پاسداشت ارزش های متعالی اسلام و انقلاب است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع بوده و در دوران دفاع مقدس بیش از یک هزار و 400 شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.
3077/7487/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.